BelowZero wrote:Begrijp me niet verkeerd... ik heb niets tegen het idee...
ik wil jou en anderen alleen stimuleren om meer te schrijven dan alleen "virtuemart". Als jij en anderen er tevens meer inhoud kunnen geven aan het woord "virtuemart", dan hebben de organisatoren ook minder tijd nodig voor het uitwerken van dit idee....
hmm, inderdaad wat meer vertellen over wat dan interessant zou zijn is goed punt:
Daniel Tulp wrote:Hoi,
leuk, ik zal ook wel weer van de partij zijn.
Punten om te bespreken:
Licensies en copyright
Vorderingen van J!1.5 natuurlijk
J!1.6?
RSGallery2 (wordt steeds beter en steeds meer gebruikt, ik kan hier als dev wel het één en ander over vertellen)'
Misschien is het houden van een discussie ook wel leuk.
ter verduidelijking:
Licensies en copyright: Strategiën en buisiness modellen voor commerciële extensies/ gebruik van Joomla!
Vorderingen 1.5 zal waarschijnlijk niet heel interessant zijn aangezien er geen nieuwe functies zijn ontwikkeld, maar aangezien RC1 er nu ligt, zou het leuk zijn om Stable dan te lanceren

.
Plannen en vorderingen met betrekking tot J! 1.6: wat komt erbij, wat wordt verbeterd, waar gaan we heen etc.
RSGallery2: Als dev ben ik natuurlijk trots op wat er allemaal gebeurd binnen de wereld van RSGallery2, we gaan binnenkort over tot een feature freeze waarna naar een stabiele versie wordt toegewerkt, het template systeem zorgt voor een uitermate makkelijke manier om het component naar jouw eisen en wensen aan te passen en vanuit RSG2 is ook het
J1.5 Backport project gestart (neem ik zelf geen deel aan) om de overgang naar 1.5 te faciliteren en om gebruikers van 1.0.x versies nog wel instaat te stellen om updates uit te voeren nadat Joomla 1.5 stable is. Genoeg om uit te leggen, te laten zien en te overtuigen lijkt me.