It is currently Sat Jul 04, 2009 11:04 am (All times are UTC )

Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 
Author Message
 Post subject: Problemer med CB på Mac
Posted: Sun Oct 14, 2007 8:38 am 
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice

Hejsa
Jeg har netop skiftet mine maskiner ud med Macs, men er stødt på et lidt irriterende problem.

Jeg kan sagtens logge ind Backend, men når jeg vil redigere mine brugere i Community Builder viser den kun hvid skærm. Og det er lige meget om det er Safari eller Mozilla Firefox jeg bruger.....firefoxen var der ingen problemer med da jeg brugte PC.....

Nogen der har oplevet det samme, og evt. har et løsningsforslag, det vil jeg blive yderst glad for :D

Mvh Mick

Posted: Wed Oct 17, 2007 12:11 pm 
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice

mickoutzen wrote:
Hejsa
Jeg har netop skiftet mine maskiner ud med Macs, men er stødt på et lidt irriterende problem.

Jeg kan sagtens logge ind Backend, men når jeg vil redigere mine brugere i Community Builder viser den kun hvid skærm. Og det er lige meget om det er Safari eller Mozilla Firefox jeg bruger.....firefoxen var der ingen problemer med da jeg brugte PC.....

Nogen der har oplevet det samme, og evt. har et løsningsforslag, det vil jeg blive yderst glad for :D

Mvh Mick

Jeg har nu prøvet på PC, og det er det samme problem. Kan man på en eller anden måde opdatere CB, så den beholder de forskellige brugere og deres oplysninger derinde?

Mvh Mick

Posted: Wed Oct 17, 2007 8:42 pm 
Joomla! Ace
Joomla! Ace

Jeg bruger sideløbende både Mac og PC og har ikke oplevet dét problem - jeg har derfor svært ved at forestille at det er et decideret Macproblem.

http://www.bryllup.dk => Online bryllupsplanlægning på Bryllup.dk
http://www.crazynight.dk => Mit polterabend lydstudie!

Posted: Thu Oct 18, 2007 7:13 am 
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice

Kenneth Lund wrote:
Jeg bruger sideløbende både Mac og PC og har ikke oplevet dét problem - jeg har derfor svært ved at forestille at det er et decideret Macproblem.

Heller ikke jeg, efter jeg, som beskrevet, prøvede på pc.....

Men nu har jeg prøvet at afinstallere CB, men det er den ikke videre glad for....jeg kan i hvert fald ikke installere den igen.....Men var der ikke noget med at den ikke kunne det på den nyeste Jommla 1.0.13???

Når jeg prøver at installere componenten siger den blot : Failed to create directory "/customers/tved-gi.dk/tved-gi.dk/httpd.www/components/com_comprofiler/"

Mvh Mick

Last edited by mickoutzen on Thu Oct 18, 2007 7:24 am, edited 1 time in total.

Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 

Quick reply