Error en la traducció de JEvents Calendar

Moderators: el_libre, General Support Moderators

Locked
Joan Joom
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 10
Joined: Tue Jul 12, 2016 9:16 am

Error en la traducció de JEvents Calendar

Post by Joan Joom » Tue Aug 30, 2016 10:34 am

Hola,
Al JEvents Calendar de Joomla 3.6 els dies de la setmana del calendari surten amb l'abreviació en castellà (L, M, X, J, V, S, D). Algú sap quin arxiu cal obrir per modificar-ho? El Firebug m'indica el codi Html on es troba el "problema", però no em diu l'arxiu o jo no el sé veure!

User avatar
el_libre
Joomla! Enthusiast
Joomla! Enthusiast
Posts: 162
Joined: Wed May 23, 2007 10:09 pm
Location: Barcelona
Contact:

Re: Error en la traducció de JEvents Calendar

Post by el_libre » Tue Aug 30, 2016 1:35 pm

Hola!
D'entrada m'imagino que has de tenir el Joomla amb l'idioma ca-ES, per tal de que et funcioni. Però continuant et puc dir que la traducció de JEvents no és nostra (https://www.jevents.net/download-area/t ... anslations) i que és de fa un any. Per arreglar-ho ràpid, cerca l'arxiu d'idioma català, estarà en alguna carpeta language i canvia manualment les dates per a que et surtin en català.

Espero que et serveixi
[email protected]
http://www.catmidia.cat
Catalan Translation Team / Catalan Community

jackeg
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 2
Joined: Wed Aug 24, 2016 10:45 am

Re: Error en la traducció de JEvents Calendar

Post by jackeg » Tue Aug 30, 2016 3:14 pm

<div class="content">Hola!<br>D'entrada m'imagino que has de tenir el Joomla amb l'idioma ca-ES, per tal de que et funcioni. Però continuant et puc dir que la traducció de JEvents no és nostra (<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.jevents.net/download-area/t ... oad-area/t ... anslations</a><!-- m -->) i que és de fa un any. Per arreglar-ho ràpid, cerca l'arxiu d'idioma català, estarà en alguna carpeta language i canvia manualment les dates per a que et surtin en català.<br><br>Espero que et serveixi</div>

Joan Joom
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 10
Joined: Tue Jul 12, 2016 9:16 am

Re: Error en la traducció de JEvents Calendar

Post by Joan Joom » Tue Aug 30, 2016 10:40 pm

Hola,
Efectivament tinc el Joomla amb l'idioma ca-ES (i de pas aprofito per donar-te les gràcies per la traducció al català!), però no trobo per enlloc aquest arxiu on hi ha escrites les abreviacions dels dies de la setmana, tot i que com dic sí que veig el codi amb el Firebug. Dins del directori Plantilles/personalitzar/editor he mirat les carpetes mod_languages, language, com_jevents i mod_jevents_cal, a banda d'algun altre fitxer de la plantilla (Protostar en el meu cas). A dins de com_jevents sí que surten unes carpetes sospitoses anomenades "cat" i "week", respectivament, però o bé són buides o bé l'editor no me les deixa obrir! En fi, seguirem buscant o ho deixarem així!

User avatar
el_libre
Joomla! Enthusiast
Joomla! Enthusiast
Posts: 162
Joined: Wed May 23, 2007 10:09 pm
Location: Barcelona
Contact:

Re: Error en la traducció de JEvents Calendar

Post by el_libre » Wed Aug 31, 2016 10:57 am

Així ràpid:

1- Pots parlar amb els que van fer la traducció catalana del JEvents . El seu mail és eduard arroba alcoiacomtat.cat
2-Les carpetes on estan els arxius poden ser la /language o la administrator/language si la instalació del component és la estàndard
3-Té pinta de ser un error o falta de configuració del JEvents (mira manuals, o tutorials, perquè a les cadenes d'idioma es parla de format de data
4-Un bon editor d'arxius que obre qualsevol (altra cosa és que entenguis el codi per dins) és el notepad++

Espero que alguna d'aquestes opcions et sigui d'ajuda
PD: Prova a entrar al grup de Joomla en Català del Facebook on trobaràs més gent que fa servir Joomla en Català i que segurament saben més que jo sobre aquestes coses ;)
PD: Gràcies per utilitzar Joomla en català, tradueixi qui el tradueixi :)
[email protected]
http://www.catmidia.cat
Catalan Translation Team / Catalan Community


Locked

Return to “Temes sobre la traducció”