Nettadresse: http://www.althelse.comJoomla!-versjon: 1.5
Mal (Template): AltHelse er utformet i stor grad etter eget design. Men har hentet inspirasjon fra joomlarts JA sandine..
Utvidelser (Komponenter, Moduler, Mambots):Jomsocial - Nettsamfunn
Fireboard - Akkurat nå ligger en uferdig versjon ute... Vi skal ha phpbb3 og sliter litt med å integrere den med jomsocial.. Men det kommer det kommer
Garys cookbook - Matoppskrifter
Linx - Linkbyttesystem
Marketplace - Markedsplass (ikke publisert enda)
Alphacontent - Artikler A-Å Sliter litt med ÆØ og Å i artikler som ble publisert på de gamle 1.0 sidene.. Mens nye artikler og artikler fra sidene før vi benyttet joomla fungerer med ÆØ og Å.. Må også finne språkfil til søkefunksjonen og finne en måte å fjerne AC-weblinks på.... Hmmm
Eventlist - Aktivitetskalender
xmap - Sidekart
Glossary - Alternativt Leksikon... denne har vi bygd en del om slik at den passet til vårt bruk.. Eneste jeg er litt irritert på er at det ikke går an å få alle termene fra alle kategoriene som en default på førstesiden.. Det hadde vært helt krem!
News portal ijoomla - Forsiden viser nyhtene med newskomponenten fra ijoomla.. Prøvde først Magazine komponenten til ijoomla, men det ble altfor mye knot...
Myblog - Blogg/dagboksystem
Jomcomment - Kommentarsystemet
Communicator - AltHelseposten
+ tilhørende "latest" moduler til de fleste komponenter.
Spesialtilpasninger:ESP testen og Spåfunksjonen med tarot har vi bygd selv slik at de kunne funke i joomla. Det kommer også en dagens kort modul, bmi kalkulator, terminkalulator osv.
Andre egenskaper:Alphapoint Vi har også installert alphapoint og gir brukerne poeng for alle aktivteter. Poengene kan byttes i tilbud, rabatter osv på sikt.. Ser etter muligheten for å integrere glossary, garys cookbook, phpbb3 og eventlist i alphapoint også..
Tre (minst) spesifiserte områder av siden som jeg vil ha tilbakemelding på (design, kode, bilder/grafisk osv.):Design
Funksjonalitet
Leksikonet
Andre kommentarer:Siden er hele tiden under utbedring... da begge som jobber med sidene har barn og arbeid ved siden av går det ikke unna på 1-2-3 selv om vi kunne ønske det
Nå leter vi etter noe som kan brukes til ekspertpanel.. har lett overalt men vet ikke hva jeg kan bruke. Komponenten må tillate at brukerne kan stille enkle spørsmål gratis mot at spørsmål/svar blir publisert anonymt. Mot et gebyr kan man stille spørsmål å få hjelp av fagpersonene helt uten at det vises uttad.
Ikke spør meg om koding og sånt.. Jeg er ikke webmasteren... jeg er "wannabe redaktøren" og "leker litt webmaster i ny og ne" Men jeg videreleverer selvfølgelig spørsmål osv