JomSocial

Diskusjon og informasjon om oversettelser

Moderators: sone12, Per Yngve Berg

Locked
xabo
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 13
Joined: Tue Jun 23, 2009 7:31 pm

JomSocial

Post by xabo » Mon Dec 14, 2009 8:23 pm

Noen som har en ny oversettelse til JomSocial? Har funnet en fra Januar 09, men det er endel versjoner siden..

Evt så kan jeg oversette selv, trenger bare tekstfilene ..

Sissan
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 5
Joined: Fri Aug 29, 2008 1:43 pm

Re: JomSocial

Post by Sissan » Wed Dec 23, 2009 8:40 am

Jeg trenger også siste JomSocial i Norsk versjon og betaler gjerne litt for å få den! Først og fremst er det front end som er viktig.

User avatar
rued
Joomla! Virtuoso
Joomla! Virtuoso
Posts: 4840
Joined: Fri Sep 16, 2005 10:23 pm
Location: Finland / Norway
Contact:

Re: JomSocial

Post by rued » Wed Dec 23, 2009 9:39 am

Sissan wrote:og betaler gjerne litt for å få den
Med tanke på hvor få som faktisk bidrar med fritt tilgjengelige oversettelser er kanskje sponsing av dette arbeidet en mulighet/nødvendighet på sikt?!
Rune Rasmussen - https://syntaxerror.no/
Norske nettløsninger og integrasjoner, brukerstøtte og vedlikehold m.m. for betalende kunder.

Norske oversettelser -> viewtopic.php?f=210&t=1006497

Sissan
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 5
Joined: Fri Aug 29, 2008 1:43 pm

Re: JomSocial

Post by Sissan » Wed Dec 23, 2009 9:50 am

Jeg er villig til å sponse en del av arbeidet. Så hvis det er mulig å få en pris på hva en oversettelse av JomSocial front-end vil koste totalt, kan jeg lettere si hvor mye jeg kan sponse med :)

Synes det er fint om jeg også kan bidra med noe, da jeg allerede får mye gratis av hva andre har gjort.

JanB
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 21
Joined: Wed Nov 05, 2008 1:18 pm
Contact:

Re: JomSocial

Post by JanB » Tue Apr 06, 2010 10:51 am

Det er ingen problem i oversettelser av jomsocial 1.6.289 Det går an ganske raskt å gjennomgå softwaren for nye tekster, de ser du ofte som CC_ foran. Gå inn i den engelske delen, finn linien du søker etter å sjekk hva denne sier, og legg inn den samme linie i den norske delen dog med norsk tekster i stedet for engelske.

Hver gange det kommer en ny oppdatering, tar det med få minutter å gå igjennom språkfilene og rette alt nytt til norsk.

Jeg oversetter personlig alt på mine sider. Jeg er også ved at legge diverse jomsocial ting opp på download sidene mine som kan lastes ned etterhvert som jeg blir ferdig med det.

Har ikke riktig tro på at alt skal være gratis, og alle skal jobbe gratis med oversettelser. Jeg vet internett mentaliteten idag tilsier at alle vil ha gratis, så bør man hele tiden huske på at det alltid er noen som legger et stort stykke arbeide i oversettelser, som igjen burde bli honorert på en eller annen måte.

Jeg arbeider heller ikke gratis, men hjelper gjerne med å svare på spørsmål for å hjelpe andre i gang.

Hilsen
Jan B.
Last edited by rued on Tue Apr 06, 2010 11:09 am, edited 1 time in total.
Reason: Fjernet egenreklame og lenke


Locked

Return to “Oversettelser”