Ret i min Templates

Her kan du spørge om hjælp til design, templates og css.

Moderator: b-ronnow

Locked
SFJ
Joomla! Enthusiast
Joomla! Enthusiast
Posts: 108
Joined: Thu Aug 05, 2010 8:54 am
Location: Nordsjæl
Contact:

Ret i min Templates

Post by SFJ » Sat Sep 24, 2011 10:32 am

Efter en lang pause med websider, vil jeg prøve at lave en demo shop. Og det går faktisk ok. Har ikke glemt det hele. ;)

Men den Templates jeg har valgt vil jeg gerne have lidt breder, da den i nogle tilfælde har et problem med at have plads til alle de felter og tekst shoppen viser ved et køb.
Jeg bruger en template med navn, Gestcont5a.

Og vil høre om der er en der kunne give mig nogle oplysninger om hvor man normalt kan rette højde og brede i en template

Jeg kan ikke se noget i filen functions.php eller index.php der kan hjælpe mig. Så det er jo nok i filen style.css. Men der er jo mange muligheder i den? Så er der en der kunne oplyse hvad jeg skal søge efter i den fil?

Du/I kan se shoppen her: http://www.music.eshopone.dk

Hilsen
SFJ
Sorry!! Men Joomla er nyt for mig.
Hilsen SFJ

martiinkolle
Joomla! Explorer
Joomla! Explorer
Posts: 418
Joined: Wed Dec 23, 2009 11:15 pm
Location: Syddanmark
Contact:

Re: Ret i min Templates

Post by martiinkolle » Fri Oct 14, 2011 9:14 pm

Find et nyt template. Det tager for lang tid for at ændre templaten så den passer med størrelsen..

Kig evt. på phoca for templates, ellers kan du også google efter det.

Når du har fundet et som har en bedre standard, er det nemmere at hjælpe dig.
Martin Kollerup
I don't know if we each have a destiny or if we're all just floatin' around accidental like on a breeze... but i think, maybe it's both. Maybe both are happening at the same time... Forrest gump

SFJ
Joomla! Enthusiast
Joomla! Enthusiast
Posts: 108
Joined: Thu Aug 05, 2010 8:54 am
Location: Nordsjæl
Contact:

Re: Ret i min Templates

Post by SFJ » Sat Oct 15, 2011 11:22 am

Ok. Men nu er det jo til et site der har brugt denneTemplates de sidste 2 år. Så det vil nok virke forkert for dem der bruger siden, at det er et nyt tema?
Sorry!! Men Joomla er nyt for mig.
Hilsen SFJ

anojoomous
Joomla! Champion
Joomla! Champion
Posts: 6139
Joined: Sat Nov 18, 2006 12:29 pm

Re: Ret i min Templates

Post by anojoomous » Sat Oct 15, 2011 11:40 am

Tvært imod vil dine brugere nok forvente at der snart sker fornyelse (efter min mening).

martiinkolle
Joomla! Explorer
Joomla! Explorer
Posts: 418
Joined: Wed Dec 23, 2009 11:15 pm
Location: Syddanmark
Contact:

Re: Ret i min Templates

Post by martiinkolle » Sun Oct 16, 2011 8:57 pm

Folk bliver for det meste glade for fornyelse, da det betyder at det bliver mere brugervenligt. Det andet er at man viser at man ikke er gået i stå, og bliver ved det samme design resten af livet. :D
Martin Kollerup
I don't know if we each have a destiny or if we're all just floatin' around accidental like on a breeze... but i think, maybe it's both. Maybe both are happening at the same time... Forrest gump


Locked

Return to “Template, CSS og Design”