Advertisement

Modules installeren: wit scherm!

Vragen over modules op Joomla! 1.5.

Moderator: pe7er

Forum rules
Forum Regels
Locked
flipper1960
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling

Modules installeren: wit scherm!

Post by flipper1960 » Wed Sep 17, 2008 6:31 pm

Ik heb op een externe server bij mijn host mijn website draaien onder Joomla 1.5.7 (PHP 5.1.6, Apachr 2.0.5.2 en MySQL 4.12).
De website zelf draait wel lekker maar als ik een nieuwe module wil installeren of een bestaande module wil upgraden kom ik aan het einde van de rit steeds terecht in http://www.mijndomein.nl/administrator/index.php, c.q. een wit scherm! De module is dan niet geïnstalleerd dan wel ge-upgraded. Probleem doet zich bij veel modules voor. Wellichtt is het een kwestie van een / ergens te veel of te weinig?
De oorspronkelijke website is uit nood al ontwikkeld en in elkaar gezet met de desbetreffende modules op mijn eigen PC met behulp van XAMPP. Dit gaat goed! Om nu iedere keer alles lokaal te installeren en vervolgens weer de boel over te ftp-en vind ik teveel werk! Graag een hint Heb zelf al op diverse fora rondgesnuffeld en heb dit probleem vaker gelezen maar een bevredigend antwoord heb ik nog steeds niet. De rechten van de mappen zijn m.i. goed ingesteld.

Advertisement
sc00zy
Joomla! Exemplar
Joomla! Exemplar

Re: Modules installeren: wit scherm!

Post by sc00zy » Wed Sep 17, 2008 6:34 pm

En als je eens installeert met de FTP layer ingeschakeld?
Arjan Menger
https://welldotcom.nl - Puntgaaf Internetbureau

flipper1960
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling

Post by flipper1960 » Wed Sep 17, 2008 8:41 pm

Ik heb de FTP-layer aangezet maar mijn configuration.php is niet beschrijfbaar. Bovensien de melding:JFTP::write: Bad response. Morgen zoek ik e.e.a. uit! In ieder geval bedankt voor je antwoord. Flip

flipper1960
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling

Post by flipper1960 » Thu Sep 18, 2008 8:40 am

Even een update:
Heb de FTP-layer nu met succes ingeschakeld maar ik kom uiteindelijk steeds weer uit bij dat witte scherm.
Ik kom in de diverse fora dit probleem wel vaker tegen en steeds wordt weer verwezen naar de rechten. De rechten heb ik ingesteld zoals op www.dutchjoomla.nl wordt gepropageerd. Ik zal alles toch nog een keer nalopen.
Maakt het verschil of ik de rechten van de mappen wijzig met bv FileZilla of dat ik dit doe via Extplorer in Joomla! Anders moet ik daar eens snuffelen.

Vriendelijke groet Flip

renem
Joomla! Hero
Joomla! Hero

Post by renem » Tue Sep 30, 2008 8:51 am

Inje .htacces file:

Code: Select all

display_errors = On
toevoegen
"Het mooie aan standaards is dat er zoveel zijn om tussen te kiezen.." 
Layoutproblemen Zie>> http://forum.joomla.org/index.php/topic,17708.0.html

rrobin
Joomla! Explorer
Joomla! Explorer

Post by rrobin » Mon Oct 06, 2008 11:08 am

Ik heb daar met mijndomein ook wel eens last van gehad. Wat er volgens mij ook mis kan zijn is (ik weet de technische benaming alleen niet) dat de tijd dat je iets installeerd bij mijndomein te lang duurt en dat er iets te lang openstaat waardoor ze je eruit knikkeren. Misschien dat iemand de benaming precies weet?!?!
Ik vond de support van mijndomein niet echt optimal voor joomla. Msschien dat dit nu verbeterd is hoor.

Advertisement

Locked

Return to “Modules”