Geen afbeeldingen zichtbaar (no images) in Newsflash article

Vragen over templates en CSS op Joomla! 1.5.

Moderator: pe7er

Forum rules
Forum Regels
Locked
Hensepens
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 6
Joined: Fri Nov 25, 2005 6:56 pm

Geen afbeeldingen zichtbaar (no images) in Newsflash article

Post by Hensepens » Wed Mar 04, 2009 7:51 am

(english below)
Ik ben overgegaan van 1.5RC3 naar 1.5.6. Ik gebruik een aangepaste versie van biz-Blue_ii template.

Op mijn voorpagina gebruik ik de Newflash cat. als vaste welkomst tekst op mijn voorpagina. Hierin heb ik twee foto's. Sinds de upgrade krijg ik die niet meer zichtbaar.

Echter,
bij de editor komen de foto's netjes zichtbaar. De gebruikte links zijn dus wel correct (foto's staan netjes in de /images folder). Wanneer ik de optie gebruik "Zichtbaar op voorpagina" verschijnt het ook als een regulier artikel MET de foto's zichtbaar.

Ik zoek mij rot waar het aan kan liggen. Maar anders dan aan de upgrade kan ik het niet verklaren.

Iemand anders een suggestie?

Het gaat om http://myravet.nl. Het Gaat om de tekst midden bovenin. Hier horen links en rechts foto's te staan.

Bij voorbaat dank.

English:
I upgraded from J 1.5RC3 to 1.5.6.. After this upgrade I cannot show photo's anymore in my welcome message on the frontpage. This article is assigned as Newsflash. In editor mode the photo's are visible. Therefore the used url's are correct.

Strange enough when I select visible on frontpage, the article shows also as a regular article with the photo's visible.

Before the upgrade I hadn't this problem.

Any ideas?

User avatar
sc00zy
Joomla! Exemplar
Joomla! Exemplar
Posts: 9532
Joined: Thu Aug 18, 2005 9:07 am
Location: Assen, Netherlands
Contact:

Re: Geen afbeeldingen zichtbaar (no images) in Newsflash article

Post by sc00zy » Thu Mar 05, 2009 9:14 pm

Kun je misschien iets specifieker zijn waar de afbeeldingen horen te staan? Ik zou als ik jou was upgraden naar 1.5.9 in verband met veiligheidsredenen.
Arjan Menger
https://welldotcom.nl - Puntgaaf Internetbureau

Hensepens
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 6
Joined: Fri Nov 25, 2005 6:56 pm

Re: Geen afbeeldingen zichtbaar (no images) in Newsflash article

Post by Hensepens » Fri Mar 06, 2009 2:08 pm

sc00zy wrote:Kun je misschien iets specifieker zijn waar de afbeeldingen horen te staan? Ik zou als ik jou was upgraden naar 1.5.9 in verband met veiligheidsredenen.
In het midden staat de tekst "Welkom bij de website van het MYRA Veteranen C hockeyteam uit Amstelveen. Op de site vindt u (bijna) alles over ons hockeyteam. Het laatste nieuws, verslagen, uitslagen en competitiestanden vanaf 2000. Maar ook wedstrijd verslagen uit de begin jaren negentig zoals die toendertijd zijn gepubliceerd in GeMYRAmier kunt u nog eens teruglezen. Enjoy!".

Deze staat in een artikel gelabeled " News/Newsflash" in een tabel (1 rij, 3 kolommen) met links en rechts een foto. Indien ik de tekst in edit mode open zijn de foto's zichtbaar.

Indien ik aangeef dat dit artikel zichtbaar moet zijn op de voorpagina, komt het artikel links onder voor een 2e keer, maar nu MET de foto's. Het deel boven in het scherm is binnen de template als Newsflash ingericht. Ik gebruik het om mijn welkomsttekst neer te zetten. Dat werkte prima met 1.5RC3.

ten aanzien van 1.5.9. ben net van 1.5RC3 naar 1.5.6. gegaan. Dit is bij mijn profider nu de actuele versie. Wanneer zij 1.5.9. aanbieden zal ik zeker meegaan.


Locked

Return to “Templates”