Ik kan niet meer in de backend Topic is solved

Hier kun je vragen stellen over de nieuwste Joomla 3.x ontwikkelingen en ondervonden problemen melden.

Moderator: pe7er

Forum rules
Forum Regels
Post Reply
Rammelaar
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 2
Joined: Wed May 13, 2020 7:49 pm

Ik kan niet meer in de backend

Post by Rammelaar » Fri Nov 10, 2023 8:41 pm

Als ik ga naar www.Noordeindervermaning.nl/administrator/?foobar krijg ik deze melding:
Je hebt 5x geprobeerd in te loggen met verkeerde gegevens. Dit account is nu om veiligheidsredenen geblokkeerd. Neem contact met ons op indien je van mening bent dat dit onterecht is gebeurd.

M.a.w. Ik kan totaal niets meer, want inloggen lukt dus niet. Ik heb ooit het aantal keren foutief inloggen opgehoogd naar 10 dus die 5 keer is mij een raadsel
Last edited by pe7er on Mon Nov 13, 2023 10:53 am, edited 1 time in total.
Reason: Gesplit van https://forum.joomla.org/viewtopic.php?f=773&t=1000209

User avatar
Rondeb
Joomla! Guru
Joomla! Guru
Posts: 623
Joined: Mon Dec 02, 2013 12:14 pm
Location: Meschede - Germany
Contact:

Re: Ik kan niet meer in de backend

Post by Rondeb » Sun Nov 12, 2023 1:50 pm

Rammelaar wrote:
Fri Nov 10, 2023 8:41 pm
Als ik ga naar www.Noordeindervermaning.nl/administrator/?foobar krijg ik deze melding:
Je hebt 5x geprobeerd in te loggen met verkeerde gegevens. Dit account is nu om veiligheidsredenen geblokkeerd. Neem contact met ons op indien je van mening bent dat dit onterecht is gebeurd.

M.a.w. Ik kan totaal niets meer, want inloggen lukt dus niet. Ik heb ooit het aantal keren foutief inloggen opgehoogd naar 10 dus die 5 keer is mij een raadsel
Hoi,

welkom op het forum :)

Misschien handig om de volgende keer een nieuw topic aan te maken zo blijft het wat overzichtelijk ;)

Wat betreft je probleem heb je al een nieuwe super user aangemaakt via de database? Zo niet klik dan op deze --> https://docs.joomla.org/How_do_you_reco ... assword%3F en gebruik Method 2: Direct Editing of Database en dan moet je de SQL code gebruiken.

Kijk daarna of je er wel inkomt weer.

Groeten Ron

Rammelaar
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 2
Joined: Wed May 13, 2020 7:49 pm

Re: Ik kan niet meer in de backend

Post by Rammelaar » Sat Dec 02, 2023 1:46 pm

Via mijn hosting provider heb ik een backup teruggezet en is het probleem van niet in de backend komen opgelost. Dat blokkeren na 5 keer inloggen is mij nog een raadsel.


Post Reply

Return to “Joomla! 3.x”