Hoe denkt joomla

Moderator: pe7er

Forum rules
Forum Regels
Locked
Dirk_47
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 6
Joined: Sun Oct 19, 2014 8:33 pm

Hoe denkt joomla

Post by Dirk_47 » Wed Oct 29, 2014 9:51 am

http://www.stripoverzicht.be
Ik heb 2 artikels toegevoegd met dezelfde opmaak
artikel 1: Cassio (gewone opmaak)
artikel 2: Het verbond van de Opalen (gewone opmaak + lees meer)

Bij het klikken op de titel cassio krijg je enkel dit volledige artikel te zien ( verbond … ) is weg
Om terug naar de pagina te gaan met beide artikels moet ik terug gaan met het pijltje van de browser

Bij het klikken op de titel Verbond …. krijg ik enkel het stukje lees meer te zien
Om terug naar de pagina te gaan met beide artikels moet ik terug gaan met het pijltje van de browser

Als ik een lees meer zou toevoegen bij het artikel Cassio en daar op klik kan ik enkel switchen tussen de "lees meer" van beide artikels. Deze link (vorige) komt automatisch op de pagina. Telkens als ik het volledig artikel wil moet ik de pijltjes van de browser gebruiken.

Kan dit niet door het toebogen van een link of waarom plaatst joomla de link (home) niet op de "lees meer" stukken
Ik snap de logica niet goed.

thx

waarnemer
Joomla! Hero
Joomla! Hero
Posts: 2954
Joined: Sun May 04, 2008 12:37 pm

Re: Hoe denkt joomla

Post by waarnemer » Fri Oct 31, 2014 1:05 pm

een pagina met meer dan één artikel is een blog view..
standaard zit er een soortgelijke "featured" onder de "home" page..

je ziet onder "home" dan alle "featured" artikelen (of een selectie daarvan afhankelijk van de ingestelde parameters)

Als je op deze pagina een titel of readmore knop klikt, dan ga je naar een pagine met enkel dat artikel.

Bij een readmore button kun je onder de "options" instellen het hele artikel (intro+main=full article) of alleen dat deel onder de readmore te laten zien. (main)
Je kunt dit instellen in the global settings.

Dat home niet op "readmore" pagina staat heeft wellicht te maken met het module assignment van het menu module.
Als het goed is heb je een home link in je menu navigatie? Ik zie alleen geen navigatie in je site.


Locked

Return to “Algemene vragen”