Joomla vs Sharepoint

Moderator: pe7er

Forum rules
Forum Regels
Locked
psvdijk
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 2
Joined: Sun Dec 13, 2009 2:27 pm

Joomla vs Sharepoint

Post by psvdijk » Sun Dec 13, 2009 2:40 pm

Hallo,

Ik ben bezig met een website (joomla) voor het bedrijf waar ik werk. Ik ben er weken mee bezig geweest met ontwerp en het is nu klaar. Het gaat om een website voor databases die we verkopen en hier kunnen klanten support krijgen. Ze kunnen hier een account aanmaken en de laatste handleidingen/patches downloaden. Ook kunnen ze databases uploaden zodat we support kunnen geven. Nu had ik een meeting met de IT afdeling en ze willen niet met Joomla werken. Ze werken hier met Sharepoint en ze gaan niet van deze standaard af. Weten jullie voordelen om Joomla te gebruiken ipv Sharepoint? Is het verstandig om een website lokaal bij een bedrijf te draaien ipv een hostingbedrijf? Als ik namelijk via remote control werk in het buitenland dan is de vebinding heel traag. Ik heb deze week nogmaals een meeting en ik wil graag mijn ontwerp gebruiken ipv Sharepoint en helemaal opnieuw beginnen.

Alvast Bedankt!

User avatar
dam-man
Joomla! Exemplar
Joomla! Exemplar
Posts: 7961
Joined: Fri Sep 09, 2005 2:13 pm
Location: The Netherlands
Contact:

Re: Joomla vs Sharepoint

Post by dam-man » Sun Dec 13, 2009 3:31 pm

Ik ken sharepoint niet hoor, maar dat is windows based.
Dus kan wezen dat ze daarom liever dat proggie gebruiken?
Robert Dam - Joomla Forum Moderator
Dutch Boards | Joomla Coding Boards | English Support Boards

User avatar
sc00zy
Joomla! Exemplar
Joomla! Exemplar
Posts: 9532
Joined: Thu Aug 18, 2005 9:07 am
Location: Assen, Netherlands
Contact:

Re: Joomla vs Sharepoint

Post by sc00zy » Mon Feb 01, 2010 8:55 pm

Sharepoint vergelijken met een content management systeem lijkt me krom, maar je kan in principe dezelfde functionaliteit ook bereiken met Joomla!
Arjan Menger
https://welldotcom.nl - Puntgaaf Internetbureau


Locked

Return to “Algemene vragen”