Administrator menu kwijt

Moderator: pe7er

Forum rules
Forum Regels
Locked
User avatar
Gert
Joomla! Intern
Joomla! Intern
Posts: 58
Joined: Sat Aug 20, 2005 6:39 pm
Location: Hardenberg - Netherlands

Administrator menu kwijt

Post by Gert » Fri Jan 27, 2006 12:59 pm

Op de backend administrator pagina ben ik de top "menu navigatie" kwijt (pulldown menu), wel staan de iconen van messages en aantal ingelogde personen in de balk.  Heb inmiddels de map administrator overschreven en de joomla admin template, dit mocht echter niet baten.  ???  Werk met joomla 1.04

nb >> administrator >> templates >> joomla_admin >> index.php // in deze pagina // wordt wel?? geladen!!  >:(

Als ik de broncode van de pagina bekijk staat de javascriptcode incl. menu verwijzingen er wel in, maar niet zichtbaar op de pagina ????

Wie weet raad!
Gert
Last edited by Gert on Fri Jan 27, 2006 5:49 pm, edited 1 time in total.

User avatar
Matjong
Joomla! Explorer
Joomla! Explorer
Posts: 251
Joined: Sat Oct 29, 2005 3:27 pm
Contact:

Re: Administrator menu kwijt

Post by Matjong » Fri Jan 27, 2006 2:17 pm

Kopieer ook even een verse administrator/modules/mod_fullmenu.php opnieuw naar je server...

User avatar
Gert
Joomla! Intern
Joomla! Intern
Posts: 58
Joined: Sat Aug 20, 2005 6:39 pm
Location: Hardenberg - Netherlands

Re: Administrator menu kwijt

Post by Gert » Fri Jan 27, 2006 4:54 pm

Inmiddel  een verse administrator/modules/mod_fullmenu.php op de server geplaatst.

>:( Mocht niet baten. // nog niet de oplossing.

Wat wel vreemd is dat als ik klik op de button "Global Confiruration" de menubalk er wel staat, alhoewel alle items grijs zijn (niet aanklikbaar).

User avatar
Gert
Joomla! Intern
Joomla! Intern
Posts: 58
Joined: Sat Aug 20, 2005 6:39 pm
Location: Hardenberg - Netherlands

Re: Administrator menu kwijt

Post by Gert » Fri Jan 27, 2006 5:56 pm

Probleem opgelost!!
Had ook een en ander toegevoegd in database en doordat bij het kopieeren van een tabel een aantal tekens (\r\n\r\n) mee gekopieerd waren werkte de navigatie niet meer. Deze tekens waren overigens in mysql niet zichtbaar, het werd pas zichtbaar toen ik de tabellen exporteerde en uitprinte. Nadat de zuivere "admin_menu_alt" tekst was ingevoerd  in de tabel "jos_components" werkte het administratiemenu weer. pfffff..
Gert

User avatar
Matjong
Joomla! Explorer
Joomla! Explorer
Posts: 251
Joined: Sat Oct 29, 2005 3:27 pm
Contact:

Re: Administrator menu kwijt

Post by Matjong » Fri Jan 27, 2006 9:27 pm

Gert wrote: Probleem opgelost!!
Had ook een en ander toegevoegd in database en doordat bij het kopieeren van een tabel een aantal tekens (\r\n\r\n) mee gekopieerd waren werkte de navigatie niet meer. Deze tekens waren overigens in mysql niet zichtbaar, het werd pas zichtbaar toen ik de tabellen exporteerde en uitprinte. Nadat de zuivere "admin_menu_alt" tekst was ingevoerd  in de tabel "jos_components" werkte het administratiemenu weer. pfffff..
Gert
Mooi zo :D


Locked

Return to “Componenten 1.0.x”