The Joomla! Forum ™

Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 
Author Message
PostPosted: Sat Aug 29, 2009 1:34 pm 
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling

Hola gent:

Sóc nou en això del Joomla i de la creació de pàgines webs. Us explique el meu problema per vore si algú em pot tirar una mà.
Un altre xic va crear la pàgina web i jo ara sóc l'encarregat de gestionar-la.El problema que he vist és qu vull canviar algunes seccions, crear-de noves.... El problema que tinc és que no trobe la manera de fer-ho ja que al panell de control de la web no ho trobe i no se si s'ha de canviar allà o a algun altre lloc. Si és a un altre lloc m'agradaria que m'explicara algú que puc fer per fer aquests canvis.

Espere les vostres respostes

Gràcies

Profile  

PostPosted: Sat Aug 29, 2009 3:15 pm 
Joomla! Enthusiast
Joomla! Enthusiast

Hola,

has d'entrar a la part d'administració del teu lloc, és a dir, si el lloc s'anomena nomlloc.com, llavors has d'entrar a nomlloc.com/administrator/
Allà, a Contingut > Gestor de seccions trobaràs les seccions que ja hi ha creades al lloc (i a Gestor de categories, les categories), i en pots crear de noves. Les noves seccions o categories creades, però, potser no les vegis després a la part frontal del lloc. Això no és estrany, ja que el Joomla per una banda utilitza les seccions i categories per a organitzar de manera interna els articles, però en canvi és des dels menús on has de crear ítems de menús que mostrin els continguts de les seccions o categories creades. Et recoman la lectura d'aquest breu tutorial de creació pas a pas d'un web amb Joomla.

Profile  

PostPosted: Sat Aug 29, 2009 4:17 pm 
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling

Moltes gràcies ja ho he aconseguit canviar.

Una nova pregunta: com puc enllaçar a la web un grup de facebook?

Gràcies de nou

Profile  

PostPosted: Tue Sep 01, 2009 7:14 am 
Joomla! Enthusiast
Joomla! Enthusiast

Hola company,

és preferible que noves qüestions vagin a nous fils de fòrum, per tant millor si obres una nova pregunta per això d'enllaçar un grup de facebook al teu web. També, ja que hi ets, millor si descrius un poc més quin és el dubte o què és el que vols aconseguir: que un grup de facebook es visualitzi a una àrea de pantalla del teu web? o bé cerques una integració més plena com és el cas del que hi ha a joomla.cat?

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ]