JQuery - Different versions for different plugins, etc.

Need help with the Administration of your Joomla! 2.5 site? This is the spot for you.

Moderator: General Support Moderators

Forum rules
Forum Rules
Absolute Beginner's Guide to Joomla! <-- please read before posting, this means YOU.
Forum Post Assistant - If you are serious about wanting help, you will use this tool to help you post.
Locked
crystalm28
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 33
Joined: Fri Oct 22, 2010 12:13 am

JQuery - Different versions for different plugins, etc.

Post by crystalm28 » Tue Aug 07, 2012 11:39 pm

Hello,

I just took a look at my coding. And noticed I have different versions of JQuery loading. My coding is a mess. Can someone help with this?

<script src="/media/system/js/mootools-core.js" type="text/javascript"></script>
<script src="/media/system/js/core.js" type="text/javascript"></script>
<script src="/media/system/js/mootools-more.js" type="text/javascript"></script>
<script src="/media/system/js/modal.js" type="text/javascript"></script>
<script src="//ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.7/jquery.min.js" type="text/javascript"></script>
<script src="/components/com_k2/js/k2.js" type="text/javascript"></script>
<script src="/media/system/js/caption.js" type="text/javascript"></script>
<script src="https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/j ... ery.min.js" type="text/javascript"></script>
<script src="https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/j ... -ui.min.js" type="text/javascript"></script>
<script src="/libraries/gantry/js/gantry-totop.js" type="text/javascript"></script>
<script src="/templates/theme956/js/jQuery.ScrollTo.js" type="text/javascript"></script>
<script src="/templates/theme956/js/tooltips.js" type="text/javascript"></script>
<script src="/templates/theme956/js/jquery.tipsy.js" type="text/javascript"></script>
<script src="/templates/theme956/js/jquery.prettyPhoto.js" type="text/javascript"></script>
<script src="/templates/theme956/js/scripts.js" type="text/javascript"></script>
<script src="/modules/mod_roknavmenu/themes/fusion/js/fusion.js" type="text/javascript"></script>
<script src="/templates/theme956/js/bgStretch.js" type="text/javascript"></script>
<script type="text/javascript">

Locked

Return to “Administration Joomla! 2.5”