Logo a concurs

Moderator: el_libre

Locked
User avatar
Oskr
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 44
Joined: Thu Sep 01, 2005 11:29 pm

Logo a concurs

Post by Oskr » Sun Sep 11, 2005 10:17 am

Hola companys, avui matí era un d'aquells on tens tantes cose sa fer que t'atabales, passes de tot i et surt una ven d'inspiració que has de deixar fluïr.
així que després de veure els logos que han anat sortitn al conurs i de veure que cap d'ells m'agradava prou he fet un logo, simple però amb un missatge de fons, smoriure.
somriure per tot el que està passant, per Joomla! prqeuè el Open source segueixi lliure i tots poguem fer feina baix una mateixa fita.
El logo ha estat publicat al fòrum pertinent.
Agrairia el mirassiu, el votassiu si vos agrada i comentassiu el que creieu oportú.
Els colors són retocables i una de les coses més adients és que serviria per poder fer versions per països o comunitats baratant els colors del logo de manera fàcil i senzilla.

El link és aquí:

http://forum.joomla.org/index.php/topic,5135.0.html

Gràcies i avam si la comunitat catalana té l'honor de tenir el Logo guanyador.

User avatar
blues
Joomla! Explorer
Joomla! Explorer
Posts: 490
Joined: Fri Aug 19, 2005 3:14 pm
Location: Palafrugell (Girona)

Re: Logo a concurs

Post by blues » Sun Sep 11, 2005 4:02 pm

Jo trobo que la tipografia hauria de ser més fineta... i el gràfic que l'acompanya (el somrís) no és massa definitori... és a dir, que per aconseguir un logo que defineixí la imatge que acompanya no ha de portar a confusions i la cara somrient, s'ha usat molt a internet... per tant és possible que la gent no asociï....

ufff perdò no estic en condicions d'explicar-me massa... vull dir que no m'explico oi?
Josep M.

User avatar
Oskr
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 44
Joined: Thu Sep 01, 2005 11:29 pm

Re: Logo a concurs

Post by Oskr » Sun Sep 11, 2005 7:28 pm

Ok, si te sóc franc la tipografia és aposta cercant una tipo robusta i poc emprada per logos.
Si vos fixau amb els logos de grans entiats opensopurce són sempre Sans-Serif, a mi m'encaten però aquesta font em sembla bona per un logo d'una comunitat com aquesta, forta i unida.
Gràcies per comentar-lo, de totes maneres si vos voleu solidaritzar amb mi podeu comentar el logo al fòrums de logos, espero en digau coses bones!!  :P

Fins ara i gràcies

User avatar
Oskr
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 44
Joined: Thu Sep 01, 2005 11:29 pm

Re: Logo a concurs

Post by Oskr » Thu Sep 15, 2005 10:49 am

Companys, no hi hagut sort! ; )

El meu logo no ha estat escollit pel core team i per tant no opta a ser el logo de la comunitat general joomla!

Dels escollits dir que alguns són aptes però altres no entenc el seu valor (per una comunitat d'un CMS) i els not "sosos", axí i tot entre tots l'hem de votar i que surti el més votat.

Sobre el meu logo si el voleu emprar per Joomla! català es pot fer, de totes maneres sempre existeix la opció de fer una variació del logo guanyador per Joomla! o alguna altra cosa.

Entre tots decidirem què feim,

Salut!

User avatar
blues
Joomla! Explorer
Joomla! Explorer
Posts: 490
Joined: Fri Aug 19, 2005 3:14 pm
Location: Palafrugell (Girona)

Re: Logo a concurs

Post by blues » Thu Sep 15, 2005 1:50 pm

noi ja veus la tria que varen fer del nom no? jajajajjajajajaj de totes formes a mi no me desagraden el que han presentat jo crec que votat pel terce... el concept a, potser...

Veurem jo sóc partidari de fer el nostre usant l'oficial, però és una opinió a mi el que la majoria dicti.
Josep M.


Locked

Return to “Offtopics”