The Joomla! Forum ™






Post new topic Reply to topic  [ 12 posts ] 
Author Message
PostPosted: Fri Jan 27, 2006 12:09 am 
Joomla! Intern
Joomla! Intern

Joined: Fri Jan 20, 2006 10:09 pm
Posts: 56
Witam wszystkich,

Na poczatku testowalem Joomle 1.0.7 pl - niestety na Operze dzialala dobrze pod IE mialem (czasmi) problemy z wygladem strony (np. menu ktore powinno byc z prawej pojawialo sie na srodku, albo po lewej)...
Zainstalowalem wersje oryginalna i teraz wszystko jest ok.
Chcialbym dodac teraz jezyk polski, ale nie moge znalesc w necie jak to zrobic (sa tylko opisy i pliki do Mambo).

! wazne
nie chce instalowac polskiej wersji, tylko wgrac polski jezyk dla witryny (panel admina moze byc po angielsku)
wiem ze to proste ale na polskich stronach o Joomla nic nie znalazlem (chyba ze zle szukalem)


Last edited by enjoy777 on Tue Jan 31, 2006 6:43 pm, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun Jan 29, 2006 6:25 pm 
Joomla! Intern
Joomla! Intern

Joined: Fri Jan 20, 2006 10:09 pm
Posts: 56
Moze chociaz ktos wie gdzie mozna pobrac pliki do Joomli z polskim jezykiem (do wstawienia w panelu administratora w dziale jezyki), nie moge nigdzie ich znalesc. Czy moze pliki od Mambo beda dobre ?


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon Jan 30, 2006 9:44 am 
User avatar
Joomla! Guru
Joomla! Guru

Joined: Thu Aug 18, 2005 7:02 am
Posts: 554
Location: Wroclaw, Poland
osobnego pliku nie widzialem
sciagnij sobie dowolna wersje PL (w domysle najnowsza) rozpakuj u siebie na lokalu zajrzyj do katalogu /languges znajdziesz tam plik polish.php przeslij go ftp na swoj serwer rowniez do katalogu /languages i masz. Mozesz go rowniez spakowac zip-em i instalowac w adminie.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon Jan 30, 2006 9:16 pm 
Joomla! Intern
Joomla! Intern

Joined: Fri Jan 20, 2006 10:09 pm
Posts: 56
tam w katalogu /languages byly oprocz polish.php jeszcze 2 pliki (polish)
Skopowialem wiec wszystkie 3 jak poradziles i wszystko DZIALA  :D ;D

Wielkie Dzieki  enjoy777 !!!

Niech Ci Joomla posluszna bedzie :D


Last edited by Ry on Mon Jan 30, 2006 9:24 pm, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon Jan 30, 2006 10:36 pm 
User avatar
Joomla! Explorer
Joomla! Explorer

Joined: Fri Aug 19, 2005 5:15 am
Posts: 307
Location: Poland
... a u nas siê mówi:
niech Ci bozia w t³ustych dzieciach wynagrodzi
;)

_________________
Norbert
ORLON.net


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue Jan 31, 2006 5:00 pm 
User avatar
Joomla! Guru
Joomla! Guru

Joined: Thu Aug 18, 2005 7:02 am
Posts: 554
Location: Wroclaw, Poland
prosze bardzo :)

@Orle dlaczego w tlustych  :)


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue Jan 31, 2006 6:24 pm 
Joomla! Intern
Joomla! Intern

Joined: Fri Jan 20, 2006 10:09 pm
Posts: 56
Jeszcze 1 pytanie:

Po powyzszej podmiance mam w zasadzie wszystko po polsku - za wyjatkiem tytulow okienek na stronie
mam np:
POOLS zamiast SONDA,
MAIN MENU zamiast MENU GLOWNE
LATEST NEWS zamiast NOWOSCI
itd...

jak to mozna zmienic ?


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue Jan 31, 2006 6:39 pm 
User avatar
Joomla! Enthusiast
Joomla! Enthusiast

Joined: Fri Aug 19, 2005 5:11 pm
Posts: 182
To są nazwy modułów.
Zmień sobie na polskie.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue Jan 31, 2006 11:20 pm 
Joomla! Intern
Joomla! Intern

Joined: Fri Jan 20, 2006 10:09 pm
Posts: 56
8) jestem pod wrazeniem prostoty i potegi  Joomli

thx za pomoc  :D


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed Jul 19, 2006 7:35 pm 
Joomla! Intern
Joomla! Intern

Joined: Fri Jan 20, 2006 10:09 pm
Posts: 56
Witam,

Po ostatniej panice związanej z atakami na serwery z Joomla, zupgrejdowałem sobie Joomla z 1.0.7 na 1.0.10, wszystko jest OK za wyjątkiem modułu GOŚCIMY. Otóż pokazuje mi teraz:
Odwiedza nas $guest_array gości
Widziałem że podobny problem był na zochodnich grupach, i zalecono aktualizacje pliku językowego.
Więc zrobiłem jak parę miesięcy zalecił enjoy777 (śćiągnełem polską wersje Joomli, rozpakowałem do lokala, i skopiowałem zawartość /languages do hosta) - ale niestety dalej jest problem i cały czas mam:
Odwiedza nas $guest_array gości

co zrobić ??


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri Jul 21, 2006 6:41 pm 
User avatar
Joomla! Intern
Joomla! Intern

Joined: Sat Feb 04, 2006 3:09 pm
Posts: 90
Location: Poland/Debica
wydeytuj plik języka, znajdz definicje komunikatow odnosnie liczby on-line... a tam...  podam ci ze zmiennymi jak to powinno wygladac:

Code:
/** whos_online.php */
DEFINE('_WE_HAVE', 'Odwiedza nas ');
DEFINE('_AND', ' oraz ');
DEFINE('_GUEST_COUNT','%s gość');
DEFINE('_GUESTS_COUNT','%s gości');
DEFINE('_MEMBER_COUNT','%s użytkownik');
DEFINE('_MEMBERS_COUNT','%s użytkowników');
DEFINE('_ONLINE','');
DEFINE('_NONE','Jesteś tylko Ty!');


albo wystarczy, że przy zmiennych zamienisz to nieszczesne "$guest_array" na %s  ;)

aktualizacja pliku polish.php jak najbardziej, ale z najnowszej paczki 1.0.10, bo pierwsza okazala sie lekkim falstartem i wypuscili druga wersje 1.0.10 PL - znajdziesz ja tutaj

_________________
[url=http://www.szuman.eu]
mój blog[/url]
[url=http://www.wudeka.net]
Rodzina hip-hop - rap - break dance[/url]


Last edited by szuman on Fri Jul 21, 2006 6:47 pm, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri Jul 21, 2006 9:05 pm 
Joomla! Intern
Joomla! Intern

Joined: Fri Jan 20, 2006 10:09 pm
Posts: 56
Wielkie dzięki Szuman,

Nowa paczka ma juz poprawione te błędy  :D


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 12 posts ] 



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group