Gamez Today™

Moderator: pe7er

Forum rules
Forum Regels
Locked
Koentjuh991
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice

Gamez Today™

Post by Koentjuh991 » Tue Dec 23, 2008 1:59 pm

Gamez Today™

Http://www.gameztoday.net

Toevoeging Niels:

Samen met Koentjuh991 ben ik de eigenaar van Gamez Today.

We zijn al een lang jaar bezig een website op te zetten. We begonnen met een prachtige website, compleet gemaakt in kladblok, , na een tijdje zijn we overgegaan op frontpage, toen expressions, en nu gebruiken we vooral dreamweaver. Daarna ontdekte we de wereld van Joomla. Na een aantal maanden lang een eigen template proberen te maken, zijn we toch maar gegaan voor een bestaande template. We konden echter geen template vinden die 100% aan onze eisen voldeed, dus probeerden we verschillende templates, of probeerden 2 templates bij elkaar te voegen. Dit alles zonder al te veel succes.

Totdat ik op een dag tegen Sanidine aanliep. Het was zoals liefde op t eerste gezicht
Ze voldeed aan ALLE eisen die we stelden: een gamesite met ZEER vette looks, een prachtig forum, een mooi menu, én goede user posities.

Daarom hebben we deze in gebruik genomen. De site is bij lange na nog niet klaar, we moeten de registratie en login paginas nog zien te fixen, een nieuwe achtergrond erin zetten, het forum aan de gang krijgen. Kortom: nog veel denkwerk vereist

Tot nu toe hebben we nog niet al te veel aangepast, vooral omdat we de website pas zo'n 2 dagen in deze staat in de lucht hebben. We hebben vooral secties voor het Forum en de artikelen aangemaakt, en flink wat modules uitgeprobeerd.

De komende week hopen we dat we alles op een rijtje hebben en zeer spoedig nieuwtjes over games erop te zetten.

Ik hoop dat jullie misschien wat commentaar zouden kunnen geven, vooral op bugs/foutjes, of misschien een mooie suggestie om alles beter te maken.

We willen namelijk dat we 1 mooie profiel pagina hebben voor zowel het forum als community builder. Bij voorkeur willen we het profiel van Fireboard hier voor gebruiken, maar het lukt ons niet de CB profielpagina uit te schakelen. Als je hier iets voor weet: we horen het dolgraag!

Bedankt voor het checken van onze site in aanbouw!

Groeten,

Niels
Last edited by Koentjuh991 on Sat Dec 27, 2008 11:35 am, edited 1 time in total.
Gamez Today™ - Http://www.gameztoday.net

sc00zy
Joomla! Exemplar
Joomla! Exemplar

Re: Gamez Today™

Post by sc00zy » Tue Dec 23, 2008 9:19 pm

Mooie site hoor. Kun je er meer over vertellen?
Ik zie dat het een licht aangepaste versie is van de template Sanidine van Joomlart. Wat heb je zoal aangepast?
Arjan Menger
https://welldotcom.nl - Puntgaaf Internetbureau

Calaghi
Joomla! Intern
Joomla! Intern

Post by Calaghi » Tue Dec 23, 2008 10:22 pm

sc00zy wrote:Mooie site hoor. Kun je er meer over vertellen?
Ik zie dat het een licht aangepaste versie is van de template Sanidine van Joomlart. Wat heb je zoal aangepast?
Samen met Koentjuh991 ben ik de eigenaar van Gamez Today.

We zijn al een lang jaar bezig een website op te zetten. We begonnen met een prachtige website, compleet gemaakt in kladblok, :eek:, na een tijdje zijn we overgegaan op frontpage, toen expressions, en nu gebruiken we vooral dreamweaver. Daarna ontdekte we de wereld van Joomla. Na een aantal maanden lang een eigen template proberen te maken, zijn we toch maar gegaan voor een bestaande template. We konden echter geen template vinden die 100% aan onze eisen voldeed, dus probeerden we verschillende templates, of probeerden 2 templates bij elkaar te voegen. Dit alles zonder al te veel succes.

Totdat ik op een dag tegen Sanidine aanliep. Het was zoals liefde op t eerste gezicht :D
Ze voldeed aan ALLE eisen die we stelden: een gamesite met ZEER vette looks, een prachtig forum, een mooi menu, én goede user posities.

Daarom hebben we deze in gebruik genomen. De site is bij lange na nog niet klaar, we moeten de registratie en login paginas nog zien te fixen, een nieuwe achtergrond erin zetten, het forum aan de gang krijgen. Kortom: nog veel denkwerk vereist ;)

Tot nu toe hebben we nog niet al te veel aangepast, vooral omdat we de website pas zo'n 2 dagen in deze staat in de lucht hebben. We hebben vooral secties voor het Forum en de artikelen aangemaakt, en flink wat modules uitgeprobeerd.

De komende week hopen we dat we alles op een rijtje hebben en zeer spoedig nieuwtjes over games erop te zetten.

Ik hoop dat jullie misschien wat commentaar zouden kunnen geven, vooral op bugs/foutjes, of misschien een mooie suggestie om alles beter te maken.

We willen namelijk dat we 1 mooie profiel pagina hebben voor zowel het forum als community builder. Bij voorkeur willen we het profiel van Fireboard hier voor gebruiken, maar het lukt ons niet de CB profielpagina uit te schakelen. Als je hier iets voor weet: we horen het dolgraag!

Bedankt voor het checken van onze site in aanbouw!

Groeten,

Niels

dam-man
Joomla! Exemplar
Joomla! Exemplar

Post by dam-man » Wed Dec 24, 2008 8:18 am

Ziet er inderdaad erg flex uit.
Robert Dam - Joomla Forum Moderator
Dutch Boards | Joomla Coding Boards | English Support Boards

Calaghi
Joomla! Intern
Joomla! Intern

Post by Calaghi » Fri Jan 02, 2009 3:36 pm

We hebben nu een nieuwer, in onze ogen, mooier design!

Wat vinden jullie er nu van?

We hebben bijna alle problemen gefixed, en nu heeft elke user een prachtige profile pagina.

Tell me what you think! :-[ 8)

dam-man
Joomla! Exemplar
Joomla! Exemplar

Post by dam-man » Tue Jan 06, 2009 6:36 am

Ziet er ook netjes uit, maar dit is een joomlart download.
Dus een aangepaste template. Misschien wel netjes om bij te vermelden.
Robert Dam - Joomla Forum Moderator
Dutch Boards | Joomla Coding Boards | English Support Boards

Locked

Return to “Show jouw website”