Website Saenen

Moderator: pe7er

Forum rules
Forum Regels
Locked
Hukkie
Joomla! Intern
Joomla! Intern

Website Saenen

Post by Hukkie » Sat Jan 03, 2009 3:49 pm

Eindelijk, daar is tie: een vanaf stap 1 zelfgemaakte website in Joomla 1.5 :) .

http://www.wilsaenen.nl

Voor de echte Joomla kenners wellicht een wat simpele site maar ik kies bewust (zeker zo'n 1e keer) voor een opmaak die nog wat simpelere is maar (hopelijk) wel klopt en er "staat".

Ik heb lang gestoeid met verschillende templates. Eigenlijk vind ik dat het meest lastige deel van het maken van een website. Het ontwerp, wat wil de "klant", wat vind ik zelf mooi of juist niet. De bijgeleverde Beez template heeft het lang volgehouden, uiteindelijk ontdekte ik deze en was eindelijk echt tevreden. Ik heb gebruik gemaakt van een template van Yootheme, Sunblogger.

Verder natuurlijk verschillende componenten en modules w.o.: Community Builder, Easybook (gastenboek), Phoca Gallery (fotoalbum) RS Form (formulieren).

De site wordt nog verder uitgebouwd met foto's en info over de familie e.d. maar werd zoals tie nu is goed genoeg bevonden om online te gaan.

En ja, deze mevrouw houdt van roze...

Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties. Tips zijn natuurlijk van harte welkom!

Locked

Return to “Show jouw website”