hjælp til at komme i gang

Her kan du stille spørgsmål til den daglige administration af dit Joomla! websted.

Moderator: b-ronnow

Locked
Mia_J
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 40
Joined: Thu Oct 02, 2008 10:01 pm

hjælp til at komme i gang

Post by Mia_J » Sat Oct 04, 2008 1:08 pm

Hej
Jeg er helt ny på dette forum og havde aldrig hørt om Joomla før for et par dage siden.

Nu har jeg imidlertid lovet at overtage vedligeholdelsen af et site med shop der tilsyneladende er bygget op omkring Joomla.
Findes der en begynderguide for dummies et eller andet sted?
Det vigtigste til at starte med er, at finde ud af hvilke filer jeg skal kigge i for at ændre priser på varer, lægger nye varer ind og fjerne andre varer.
Jeg er ikke helt grøn på området da jeg har arbejdet en del med fora og andre spændende ting i php.
På forhånd tak :-)

Mia J

Mia_J
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 40
Joined: Thu Oct 02, 2008 10:01 pm

Re: hjælp til at komme i gang

Post by Mia_J » Sun Oct 12, 2008 12:49 pm

Jeg er da forfærdelig ked af hvis jeg er kommet til at poste et forkert/svært emne et forkert sted, men det ville måske ha' været fedt med bare et lille hint om dette.

Jeg har nu valgt at jeg vil starte et nyt site hel fra bunden, men jeg stiller mig tvivlende over for om jeg tør satse på noget omkring Joomla da det tilsyneladende ikke er hjælp der findes mest af.

Skulle der være nogen der har alternative forslag? Der er jo ingen grund til at jeg opfinder den dybe tallerken en gang til.

VH Mia

Lovestrike
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 4
Joined: Thu Oct 07, 2010 10:07 am

Re: hjælp til at komme i gang

Post by Lovestrike » Thu Oct 07, 2010 10:59 am

Hejsa

Jeg er selv ret ny til Joomla og har også ledt med lys og lygte efter en manual, i mit tilfælde en manual til version 1.0.15, som er en gammel version af Joomla. Jeg fandt endelig nedenstående link, men den er på engelsk og lidt forvirrende. Prøv at kigge på den.


http://help.joomla.org/images/User_manu ... 1%2006.pdf



mvh Lovestrike

Mia_J
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 40
Joined: Thu Oct 02, 2008 10:01 pm

Re: hjælp til at komme i gang

Post by Mia_J » Thu Oct 07, 2010 11:15 am

Hej
Jeg fandt et dansk sted hvor jeg endnu ikke er gået forgæves efter hjælp :-)

http://www.joomlatutorials.dk/

God fornøjelse

Mia J


Locked

Return to “Administration - Generel brug”