Authorman hvordan ser det ud?

Få hjælp til 3-parts udvidelser til Joomla!.

Moderator: b-ronnow

marlar
Joomla! Hero
Joomla! Hero

Re: Authorman hvordan ser det ud?

Post by marlar » Thu Aug 25, 2005 1:51 pm

ot2sen wrote:Der var et par stykker i det internationale forum der efterspurgte noget der mindede om din nye komponent, og glædede sig meget til at du kom tilbage fra ferie så de kunne afprøve.
Det er kun pga. "krigen" at den endnu ikke har fundet vej til mamboforge. Jeg kunne smide den på min hjemmeside, men føler at jeg så må skrive en hel masse info ligesom for mambotterne, og det har jeg ikke haft tid til :-)

Desuden ville jeg gerne have den testet i en mindre kreds, og det er jo ved at ske nu. Så med mindre Foxmulder melder tilbage at det er noget bras, så går jeg ganske snart videre med en bedre brugerflade.  ;D
"The Mambot Creator" - MultiThumb, Mosif, Htmlfix, MosHide...
http://kreacom.dk/mambot

foxmulder58
Joomla! Ace
Joomla! Ace

Post by foxmulder58 » Thu Aug 25, 2005 2:05 pm

Hej marlar,

AuthorMan skal jeg anvende på en skole hvor der er ca 35-50 personer der skal have rettigheder til specielle sider idet de er ansat under forskellige afdelinger.

Jeg er dog ikke igang med siden idet jeg laver den *AMBO side jeg laver i øjeblikket kun skal rettes af 2 personer (og så er AuthorMan vel lidt overkill).

Jeg regner med at at midt på måneden skal jeg lave den nye side hvor AuthorMan har sin berettigelse, jeg vil gerne bruge AuthorMan til at sørge for ingen retter i noget som de ikke må pille ved.

Jeg vil naturligvis teste den der men jeg kan godt gøre dette med den nuværende side hvis du gerne vil have det.?

mvh
Mads
Danish Joomla forum -probably the best Joomla forum in the world.

marlar
Joomla! Hero
Joomla! Hero

Post by marlar » Thu Aug 25, 2005 2:33 pm

foxmulder58 wrote:Jeg vil naturligvis teste den der men jeg kan godt gøre dette med den nuværende side hvis du gerne vil have det.?
Meget gerne! Jo før jeg får input, jo hurtigere går udviklingen !
"The Mambot Creator" - MultiThumb, Mosif, Htmlfix, MosHide...
http://kreacom.dk/mambot

cyberbo
Joomla! Enthusiast
Joomla! Enthusiast

Post by cyberbo » Thu Aug 25, 2005 4:28 pm

Hejsa,

Jeg skal er også i gang med at lave en hjemmeside for en håndbold klub, hvor jeg også vil bruge Authorman... Så jeg skal også give en tilbagemeldning, når jeg er færdig med at teste det... 

Men det ser ud til at være et klasse stykke værktøj for til dette CMS system... ;)

Keep up the good work... 8)

Locked

Return to “Komponenter, Moduler og Mambots”