Kursus administration med tilmeldingsformular og mail/sms

Få hjælp til 3-parts udvidelser til Joomla!.

Moderator: b-ronnow

Locked
RouteSafe
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 2
Joined: Mon Feb 16, 2009 12:46 pm

Kursus administration med tilmeldingsformular og mail/sms

Post by RouteSafe » Mon Aug 17, 2009 9:38 pm

Jeg skal bruge et eller flere moudler / komponenter, der kan lave en kursus administration med tilmeldingsformular og mail/sms service.


Jeg administrerer en side hvor folk kan tilmelde sig et førstehjælpskursus. Siden ejes af Røde Kors Kolding.
Siden hedder http://routesafe.dk/
Klikker man på ”Kurser & Tilmelding” kommer der en liste og en formular frem. Det er denne del opgaven omhandler.

Opgaven:

1. Siden skal opdateres således at der er tvungne felter, som skal udfyldes. F.eks. Accept feltet og felter med mail og mobilnummer skal indtastes to gange og sammenlignes, således at jeg er helt sikker på, at disse oplysninger bliver udfyldt korrekt.

2. Der skal evt. implementeres et system som selv sender en standard mail og/eller SMS som bekræftelse på tilmeldingen og igen en besked f.eks. dagen før et kursus afvikles.

3. Siden skal selv kunne lukke for tilmeldingen til et hold, når max deltager antallet er nået.

4. Jeg skal kunne slette en eller flere tilmeldinger fra et hold, således at holdet igen åbnes for tilmeldinger, indtil max deltagerantallet igen opnås.

5. Jeg skal kunne trække en deltagerliste ud, med samtlige data. (gerne på et, max to A4 ark)

6. Når datoen for et hold er passeret, skal denne slettes af listen, således at kun aktuelle hold er at finde på siden.

Som det kan ses på siden (RouteSafe.dk) er der forholdsvis mange kurser, derfor er det også vigtigt for mig, at vide lidt om brugervenligheden for modulerne / komponenterne og for oprettelse af hold og evt. ændring af standard mails og sms.

Håber meget på I kan hjælpe mig med denne opgave...
Kontakt mig gerne på [email protected]

Mvh Peter.

Locked

Return to “Komponenter, Moduler og Mambots”