Tidlig udgave af mit template kit frigivet

Her kan du spørge om hjælp til design, templates og css.

Moderator: b-ronnow

Locked
User avatar
Dyvel
Joomla! Ace
Joomla! Ace
Posts: 1799
Joined: Thu Aug 18, 2005 7:53 am
Location: Rønde - Østjylland - Denmark
Contact:

Tidlig udgave af mit template kit frigivet

Post by Dyvel » Mon Feb 18, 2008 5:40 pm

Hej alle

Denne besked er til alle jer der laver jeres egne templates. Jeg har den sidste tid arbejdet lidt løst of fast på et "template kit" som jeg kunne genbruge som en base for de opgaver jeg laver - der er jo ingen grund til at opfinde den dybe tallerken igen og igen.

"Kittet" er gratis og indeholder alt hvad der skal bruges til at bygge en template. Der er en komplet CSS fil med alle de klasser og id's du skal bruge til at style joomla. Der foruden er der en række eksempler på hvordan man kan "bygge" de dynamiske dele af templaten op (moduler, mainbody mv.)

Jeg er ikke helt færdig med mine eksempler, men du kan allerede nu få en forsmag, så er du til rå html og css, så er det helt sikkert noget du kan bruge.

Jeg ved ikke helt om denne post kan kaldes selvpromovering, men "produktet" er gratis og ligger på min private blog, så håber det er i orden med moderatorne herinde :)

Til de interesserede kan I hente den her: http://joomla-cms.dk/tidlig-udgave-af-j ... -frigivet/ (link til download findes i det indlæg)

Har I forslag til forbedringer så skriv endelig i bloggen eller direkte på min mail...

he0c0n
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 2
Joined: Mon Oct 04, 2010 6:31 am

Re: Tidlig udgave af mit template kit frigivet

Post by he0c0n » Mon Oct 04, 2010 6:34 am

hej,

kan du ikke reupload "kittet"


mange tak :)

anojoomous
Joomla! Champion
Joomla! Champion
Posts: 6139
Joined: Sat Nov 18, 2006 12:29 pm

Re: Tidlig udgave af mit template kit frigivet

Post by anojoomous » Tue Oct 05, 2010 3:01 pm

Hej he0c0n

Selvom Daniel kunne reuploade kittet ville du ikke få meget nytte af det, det er lavet til Joomla version 1.0.


Locked

Return to “Template, CSS og Design”