Community

Her kan du spørge om hjælp til design, templates og css.
Locked
JKDesign
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice

Community

Post by JKDesign » Sat Sep 20, 2008 8:45 am

Jeg er på udkig efter et design/extension hvor hver bruger har deres egne personlige sider, hvor de kan indsætte billeder, videoer og hvor man som admin har mulighed for at styre hvad de skal have mulighed for at poste. Dvs. at hver gang der oprettes en ny bruges tildeles denne automatisk en eller flere personlige sider, hvor jeg kan styre hvad der skal være på de enkelte sider. Måske lidt ala Facebook - jeg har ingen anelse om der overhovedet findes noget der opfylder disse krav.

Jeg har fået anbefalet Populus fra Rockettheme, men det er ikke lykkedes at finde ud af om det indeholder disse funktioner.

På forhånd tak for hjælpen..

Thomas

ot2sen
Joomla! Master
Joomla! Master

Re: Community

Post by ot2sen » Sat Sep 20, 2008 9:58 am

Hej JKDesign,

Du har brug for en udvidelse/extension som CB~Community Builder for at give dine brugere disse muligheder.
Prøv at kig på http://www.joomlapolis.com/ og opret f.eks. en bruger på deres site for at se hvad denne udvidelse kan tilbyde.

At du så også har brug for et template er bare noget designmæssigt. Templaten i sig selv giver ingen af disse funktioner.
Det nævnte Populous er ganske enkelt et design der er målrettet community sites.
Ole Bang Ottosen
Dansk frivillig Joomla! support websted - joomla.dk
OpenTranslators Core Team opentranslators.org

Locked

Return to “Template, CSS og Design”