ÆØÅ i semiar modul

Spørgsmål relateret til oversættelser af core eller 3-parts udvidelser.

Moderators: b-ronnow, rbuelund

bartwar
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice

Re: ÆØÅ i semiar modul

Post by bartwar » Tue Jan 04, 2011 2:17 pm

Hej Martin jeg har lige prøvet dit forslag og den retter også i den tekst der kommer frem når jeg holder musen over en begivenhed, men ikke ugedagende øverst oppe i kalenderen. problemet med dette modul er hvis den at den ikke bruger den samme sprogfil til det hele. For navnende på måneden og ugedagende har altid været på dansk selvom jeg ikke have nogle dansk sprogfil til dette modul. Så jeg ved ikke lige hvad jeg så gør

Ole

Msch112
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice

Post by Msch112 » Tue Jan 04, 2011 9:14 pm

Hej Ole,

Det lyder mærkeligt at det ikke virker?? Jeg vil gerne prøve at fikse det for dig men det kræver lidt mere adgang til din hjemmeside.

Hvis du er interesseret i det så send en mail til mig med ftp-login og administratorlogin til hjemmesiden.

-Martin

bartwar
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice

Post by bartwar » Wed Jan 05, 2011 8:43 pm

Hej Martin
Jeg er ikke så glad for at give dig fuld adgang til hjemmesiden, da det er en forenings hjemmeside og at jeg ikke ved hvem du er. kan vi ikke finde en anden måde?

Hilsen Ole

Msch112
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice

Post by Msch112 » Wed Jan 05, 2011 9:17 pm

Hej Ole,

Jeg har nu ingen bagtanker men kan godt forstå dig. Du har jo et ansvar over for nogen som har tillid til dig.

Jeg prøver at udtænke hvordan vi kan løse det.. Kan du lave en liste over de moduler du har installeret? Samt en liste over de language filer du har installeret...

-Martin

bartwar
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice

Post by bartwar » Tue Jan 11, 2011 5:48 pm

Hej Martin
Det kan du godt få, men jeg har fået meget travlt lige fortiden, så jeg håber du kan vente lidt.

Jeg har fået en anden til at se på problemet før og han fik også æ ø å frem i kalenderen, men så ændrede størrelsen sig. Så når måneden har en langt navn (ex. december) så er den bred, og når måneden har et kort navn (ex. juni) så er den kort.
så hvis du ved hvordan jeg ændre det så var det også en mulighed

Hilsen Ole

Msch112
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice

Post by Msch112 » Wed Jan 12, 2011 9:00 pm

Hej Ole,

Jeg har også en del mere at se til lige for tiden.

Har også observeret problemet med bredden. Skal nok vende tilbage hvis jeg finder en løsning på det... :-)

-Martin

Locked

Return to “Oversættelser (lokalisering)”