Foto-Hjemmeside, kritik/råd søges

Her kan du fremvise dit eget Joomla! websted og få kommentarer. Kun til Joomla! websteder.

Moderator: b-ronnow

Locked
CasperTo
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 21
Joined: Tue Dec 20, 2011 7:16 pm
Location: Denmark

Foto-Hjemmeside, kritik/råd søges

Post by CasperTo » Mon Mar 19, 2012 10:10 pm

Hej derude.

Jeg har hjulpet en kammerat i gang med en hjemmeside til hans fotografering, og kunne derfor godt tænke mig at høre andres mening om den - dels hvordan den er bygget op, men også med indhold og deslige.
Den er ikke helt publiceret ud til bekendtskaberne endnu, så der er stadig tid til at rette eventuelle fejl

Version af Joomla: 2.5.3

Template/Skabelon: Selv-lavet.

Tre (mindst) specifikke områder af mit websted som jeg gerne vil have feedback/kommentarer til: Designet, brugervenligheden, indholdet/opbygningen.

Yderligere kommentarer:
Samtidig søges der et plugin, der kan det samme som det nuværende på forsiden - men som blot ikke er programmeret i flash. Hvad skal man da ud i af plugin?

Siden det drejer sig om er:
http://kjaerphotography.dk
Last edited by CasperTo on Fri Mar 23, 2012 10:50 pm, edited 2 times in total.

User avatar
sh@rky
Joomla! Hero
Joomla! Hero
Posts: 2078
Joined: Wed May 03, 2006 6:09 pm
Location: Odense (Denmark)
Contact:

Re: Foto-Hjemmeside, kritik/råd søges

Post by sh@rky » Fri Mar 23, 2012 11:11 am

Hej CasperTo

Det er super at du ønsker at få kommentar på din side, derfor er der også lavet andre regler herinde som du gerne må følge , læs venligst: viewtopic.php?f=121&t=164780
Samt at du bør venligst bruge denne skabelon: viewtopic.php?f=121&t=164779
Henrik Larsen
Blogger om et liv med autisme http://autismeliv.dk - kun på Dansk - og lavet i Joomla
Skypeid: sharkydk (for kontakt, husk at angive hvor du har set mit ID)

CasperTo
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 21
Joined: Tue Dec 20, 2011 7:16 pm
Location: Denmark

Re: Foto-Hjemmeside, kritik/råd søges

Post by CasperTo » Fri Mar 23, 2012 10:46 pm

Synes da ellers at jeg havde fulgt den, dog uden at kopire skabelonen.

Men giv mig 2 minutter, så er det klaret.

anojoomous
Joomla! Champion
Joomla! Champion
Posts: 6139
Joined: Sat Nov 18, 2006 12:29 pm

Re: Foto-Hjemmeside, kritik/råd søges

Post by anojoomous » Sat Mar 24, 2012 6:24 am

Hej Casper

Jeg synes det er en flot, simpel og stilet hjemmeside hvor det er billederne der er i fokus. Godt ramt. Jeg synes måske at "menuen" er lidt kedelig, men jeg har ikke lige et forslag til hvad der skulle forbedres.

Når jeg er inde under et galleri savner jeg at kunne komme videre til en af de andre kategorier uden at skulle trykke tilbage til oversigten og ind i et nyt galleri.

PS: Jeg vil lige gøre opmærksom på at man ikke nødvendigvis SKAL bruge skabelonen, den er blot en hjælp for at få al basis information med i indlægget.

CasperTo
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 21
Joined: Tue Dec 20, 2011 7:16 pm
Location: Denmark

Re: Foto-Hjemmeside, kritik/råd søges

Post by CasperTo » Sat Mar 24, 2012 6:36 pm

Gadensgaard wrote:Hej Casper

Jeg synes det er en flot, simpel og stilet hjemmeside hvor det er billederne der er i fokus. Godt ramt. Jeg synes måske at "menuen" er lidt kedelig, men jeg har ikke lige et forslag til hvad der skulle forbedres.

Når jeg er inde under et galleri savner jeg at kunne komme videre til en af de andre kategorier uden at skulle trykke tilbage til oversigten og ind i et nyt galleri.

PS: Jeg vil lige gøre opmærksom på at man ikke nødvendigvis SKAL bruge skabelonen, den er blot en hjælp for at få al basis information med i indlægget.
Du får tak for responsen.
Angående linkningen imellem gallerierne, ved jeg dog ikke helt hvordan dette ville skulle klares, uden at det vil forstyrre det øvrige design på siden. Har du måske en idé dertil?

Men kan godt følge dig i, at det ville have været behageligt lige at kunne trykke over i et andet galleri med det samme - i stedet for først at skulle tilbage og så vælge igen.


Locked

Return to “Vis dit websted”