Joomla for første gang så gerne lidt konstruktiv kritik.

Her kan du fremvise dit eget Joomla! websted og få kommentarer. Kun til Joomla! websteder.

Moderator: b-ronnow

Locked
dreiergodset
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 2
Joined: Sun Nov 07, 2010 8:57 pm

Joomla for første gang så gerne lidt konstruktiv kritik.

Post by dreiergodset » Sat Jun 02, 2012 9:10 pm

Websted URL : http://stald-dreier.dk

Version af Joomla! : 2,5

Template/Skabelon: CarbonLab - Standard

Yderligere udvidelser/extensions (Komponenter, moduler, plugins):Der er brugt nogle stykker, bl.a. Phoca gæstebog og galleri og deres nivo slideshow. der er osse brugt slideshowfx

Specielt udviklet/kodet: ikke noget

Andre features:

Tre (mindst) specifikke områder af mit websted som jeg gerne vil have feedback/kommentarer til (design, kode, grafik, etc.): Vil gerne ha lidt kommentare til udseende og brugervenlighed

Yderligere kommentarer:Det er mit første forsøg i joomla så det er mest for at se om jeg er på rette vej og med nogle kommentare og lidt frisk kritik fra de garvede brugere skulle man jo gerne komme lidt videre.

SubMovie
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 3
Joined: Mon Jun 04, 2012 1:56 pm

Re: Joomla for første gang så gerne lidt konstruktiv kritik.

Post by SubMovie » Mon Jun 04, 2012 11:24 pm

Hej dreiergodset...

Umiddelbart når det er første gang du prøver at arbejde/lave en Joomla hjemmeside er den bestået. Du har selve indholdet (billeder/tekst m.m.) - Men noget af det du skal tænke meget over i opbygningen af din hjemmeside er dit design. Folk der besøger din hjemmeside falder hurtig fra, fordi den ikke fanger ens opmærksomhed med det samme. Hjemmesiden er meget dyster og mørk. Det gælder både dit templates (baggrunden) og alle teksterne. Det ser ud til at du har lavet dine tekster større/fede, så teksten skal fylde mere end nødvendigt.... Og din billeder er i meget stort format... Måske prøve at lave dem mindre og tilføre billederne "Lightbox" effekt. (pop-up effekt) Opret et billedgalleri til alle dine heste m.m.. Du kan prøve at tjekke f.eks Yootheme templates ud...... http://www.yootheme.com/demo/
Så du får en idè om hvad jeg mener omkring design og opbygning af ens hjemmeside som fanger besøgende lidt mere, inden de falder fra og søger videre på nettet. Tilsidst skal du arbejde lidt mere med dit logo..... Det skal kun fylde en tredel af hvad det gør nu, og logoet skal være meget mere simpelt..... Måske integrere logoet med en hest, hestehoved, hestesko i sort/hvis...m.m.

Håber det kan hjælpe dig på vej i opbygningen af din hjemmeside...
SubMovie

dreiergodset
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 2
Joined: Sun Nov 07, 2010 8:57 pm

Re: Joomla for første gang så gerne lidt konstruktiv kritik.

Post by dreiergodset » Sat Jun 09, 2012 8:26 pm

Jeg takker for responsen og det er da helt klart nogle ting jeg vil kigge nærmere på, og ja teksten er blevet gjort federe nok fordi jeg selv slås lidt med de små typer nogle skriver med men nu har jeg da noget at arbejde videre med.


Locked

Return to “Vis dit websted”