Feedback ønskes

Her kan du fremvise dit eget Joomla! websted og få kommentarer. Kun til Joomla! websteder.

Moderator: b-ronnow

Locked
zikko
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 5
Joined: Mon Oct 28, 2013 11:58 am

Feedback ønskes

Post by zikko » Mon Oct 28, 2013 12:09 pm

Hej joomla eksperter.

Jeg har re-installeret/modificeret vores joomla 2.5 website i flere omgange, og ville være taknemlig for lidt feedback, primært den tekniske del af sitet (overflødig kodning, kodefejl mm), men også gerne det grafiske.

Sitet er http://www.skoedecentret.dk.

På forhånd tak.

littlejohn
Joomla! Enthusiast
Joomla! Enthusiast
Posts: 242
Joined: Tue Jan 05, 2010 2:55 pm

Re: Feedback ønskes

Post by littlejohn » Thu Nov 07, 2013 2:16 pm

Hejsa, og velkommen til

Umiddelbart ser siden jo "ren" og pæn ud, men der er nogle få ting der skinner igennem;

Ret generelt, er der rigtig mange javascripts og stylesheets inkluderet. De hænger mest sammen med skabelonen, men se om du ikke kan finde en måde at få dem samlet og minified.
Siden virker dog ret hurtig alligevel, men det vil være et irritationsmoment for mobile brugere/brugere med langsomt internet.

Derudover er videoen (eller containeren) på forsiden ikke responsiv og det gør at de to kolonner flyder sammen hvis man skalere vinduet.
I udtalelserne længere nede (de 4 på stribe) .. nogle af teksterne er lidt for lange.

Cookie lovgivningen gælder også advokater, så husk at lave en side om dette. Se evt. eksempler og mere info på minecookies.org.
Jeg ved ikke om der er en direkte krav til synligt CVR nr på alle sider, men det er ligeledes et punkt jeg vil anbefale at overveje.

Og - Husk at opdatere til den nyeste Joomla version (og HUSK at tage en backup FØR du gør det). Just in case.

Men ja, Alt i alt virker siden pæn, præsentabel og troværdig.
Godt arbejde :)
Janich Rasmussen
Lead developer @ CGOnline.dk - Vi elsker Joomla!

zikko
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 5
Joined: Mon Oct 28, 2013 11:58 am

Re: Feedback ønskes

Post by zikko » Thu Nov 14, 2013 12:43 pm

Mange tak for feedback :)

Jeg må se om jeg kan erstatte de mange javascripts.

Jesper Brixen
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 14
Joined: Sun Dec 20, 2015 10:19 am
Location: Hadsten
Contact:

Re: Feedback ønskes

Post by Jesper Brixen » Sun Dec 20, 2015 11:50 am

Grafisk:
Det er lidt en mur af tekst på forsiden.
Prøv med nogle flere fine billeder, og flyt teksten til dedikerede undersider


Locked

Return to “Vis dit websted”