Mænds mødesteder Århus

Her kan du fremvise dit eget Joomla! websted og få kommentarer. Kun til Joomla! websteder.

Moderator: b-ronnow

Locked
erling1956
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 1
Joined: Mon Jun 10, 2013 12:27 pm

Mænds mødesteder Århus

Post by erling1956 » Sat Dec 10, 2016 1:42 pm

Hej gruppe

Jeg er en lærenem amatør, når det gælder joomla, og mangler meget endnu.

Som template har jeg valgt template creator CK til selv at lave template og fra samme person bruger jeg Maximenu CK + JCE editor

Siden skal have følgende moduler, så jeg håber i kan hjælpe med nogle ideer til gratis Extendtions:

Forum, billedgalleri samt et modul til at vise [youtube] m.m.

Da siden er under udbygning og mangler meget arbejde endnu, så er ideer velkommen sammen med en velmenende kritik

Mænds mødested er en non profit organisation, så denne hjemmeside er lavet af undertegnet, sammen med en anden her fra Trige.

http://mm-aarhus.dk

Galleri
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 24
Joined: Sat Jan 28, 2017 1:53 am
Contact:

Re: Mænds mødesteder Århus

Post by Galleri » Sun Jan 29, 2017 10:41 pm

Jeg synes du mangler noget grafik/billeder på din side. Gerne en flot præsentabel forside, der giver brugeren lyst til at kigge videre på siden.

QuoteMe
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 19
Joined: Fri Apr 20, 2018 10:16 pm

Re: Mænds mødesteder Århus

Post by QuoteMe » Fri Apr 20, 2018 11:39 pm

Jeg kan godt se tanken bag grafikken i toppen af siden, men synes det kan virke lidt rodet. Måske det kan gøres mere enkelt?

QuoteMe
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 19
Joined: Fri Apr 20, 2018 10:16 pm

Re: Mænds mødesteder Århus

Post by QuoteMe » Sat Apr 21, 2018 3:49 pm

Og så er jeg ikke begejstret for den måde menuerne "ruller ud" på når man kører hen over dem (og tilbage ind igen når man forlader dem). Jeg synes det virker lidt langsomt og underligt. Kan bedre li' når en menu står der med det samme. Og kun én menu af gangen... den langsomme rullen ud og ind igen gør at man nogle gange kan se 2-3 menuer oven i hinanden.


Locked

Return to “Vis dit websted”