Kommentarer til nyere website er velkomne

Her kan du fremvise dit eget Joomla! websted og få kommentarer. Kun til Joomla! websteder.

Moderator: b-ronnow

Locked
Bendict
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 2
Joined: Thu Jan 18, 2018 6:30 am

Kommentarer til nyere website er velkomne

Post by Bendict » Thu Jan 18, 2018 6:36 am

Hej

Jeg lagde for nogle 3 måneder siden sidste hånd på Dansk Isolerings nye website. http://www.danskisolering.dk

Jeg vil meget gerne have kommentarer til sitet især dem der kan fortælle hvad der kunne forbedres.

Tak fordi i giver jer tid

schilderijen
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 16
Joined: Thu Dec 21, 2017 5:08 pm

Re: Kommentarer til nyere website er velkomne

Post by schilderijen » Fri Feb 09, 2018 8:51 am

Hej

Det ser umiddelbart rigtig flot ud. Har du selv lavet siden?

Eneste, der lige falder mig i øjnene er det store grønne Smiley. Jeg synes, at det fylder for meget, og opløsningen er ikke særlig god.

QuoteMe
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 19
Joined: Fri Apr 20, 2018 10:16 pm

Re: Kommentarer til nyere website er velkomne

Post by QuoteMe » Fri Apr 20, 2018 11:14 pm

Jeg er ikke helt vild med det store billede af bygningen, og synes det kan være vanskeligt at læse teksten (som står med hvid farve) ovenpå billedet. Synes i burde prøve sort tekst på hvid baggrund i stedet. Og så evt. placere billedet af bygningen et mindre prominent sted - fx på en underside.

QuoteMe
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 19
Joined: Fri Apr 20, 2018 10:16 pm

Re: Kommentarer til nyere website er velkomne

Post by QuoteMe » Sat Apr 21, 2018 3:55 pm

Generelt kan jeg rigtig godt li' den måde menuerne ruller ned på når man kører musen hen over dem. Men jeg synes menuknappen ude til højre (og den menu der kommer frem på desktop når man klikker på den) hører hjemme i venstre side af skærmen i stedet for højre side. Så kan logoet måske rykkes over til højre?

Simon_J
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 5
Joined: Wed Mar 28, 2018 2:50 pm

Re: Kommentarer til nyere website er velkomne

Post by Simon_J » Thu May 17, 2018 8:09 am

Jeg kan rigtig godt lide hjemmesiden, der fremstår overskuelig og brugervenlig. Og så tror jeg den vil gøre det godt ift. at konvertere besøgende til henvendelser.

Du bør dog få set på hjemmesidens SEO, hvis du har planer om den skal stå stærkt i søgemaskinerne. Lige nu er der ikke en klar strategi og sidetitlerne kunne være markant bedre generelt. Blot et indspark herfra :)

User avatar
Per Yngve Berg
Joomla! Master
Joomla! Master
Posts: 30890
Joined: Mon Oct 27, 2008 9:27 pm
Location: Romerike, Norway

Re: Kommentarer til nyere website er velkomne

Post by Per Yngve Berg » Thu May 17, 2018 9:55 am

Flydt teksten op til højre så den ligger over skyerne. Den grønne knap kan ligge nede til højre over vejen.


Locked

Return to “Vis dit websted”