Søgefunktionen i Extplorer fungerer ikke

Til emner der ikke passer i de andre kategorier.

Moderator: b-ronnow

Locked
Jungclaus
Joomla! Enthusiast
Joomla! Enthusiast

Søgefunktionen i Extplorer fungerer ikke

Post by Jungclaus » Wed Jul 01, 2015 6:09 am

Hej

Jeg har installeret Extplorer til min Joomla 3.4 hjemmeside.

Så vidt jeg husker, så har jeg kunnet få søgefunktionen på Extplorer til at fungere i Joomla 2.5, hvilket desværre ikke ser ud til at være tilfældet med en 3.4 hjemmeside.

Jeg har brug for denne søgefunktion når jeg bruger Google Chrome funktion "vis detaljer om elementet" og finder nogle unikke ord, som jeg kan bruge til at søge efter den fil, hvor dette unikke ord står i Extplorer.

Når jeg har identificeret en fil på den måde, så er jeg i stand til at kunne lave mindre rettelser i filerne uden at kunne programmere.

Er der nogen som ved, hvordan jeg får søgefunktionen i Extplorer til at fungere eller evt. kender en anden file manager, hvor søgefunktionen fungerer?

Det vil selvfølgelig ikke være noget problem, at finde filerne. hvis fil-stien fremgik af Google Chromes "vis detaljer om elementet". Desværre så kan jeg kun identificere css-filerne, hvilket jo ikke er tilstrækkeligt med denne funktion. Er der nogen som ved, hvorvidt det er muligt at finde andre fil-stier end css-erne i Google Chromes "vis detaljer om elementet"?

På forhånd tak

Locked

Return to “Diverse (Off topic)”