Joomla 1.5.9

Moderators: el_libre, General Support Moderators

Locked
User avatar
dverger
Joomla! Enthusiast
Joomla! Enthusiast
Posts: 146
Joined: Tue Aug 29, 2006 8:23 am
Location: Mallorca - Spain
Contact:

Joomla 1.5.9

Post by dverger » Mon Jan 12, 2009 3:03 am

Ens plau anunciar la disponibilitat del Joomla 1.5.9 [Vatani] en català:

* Incorpora la part d'administració en català
* Incorpora la part del lloc públic en català
* Incorpora l'editor TinyMce en català
* Els calendaris emergents dels articles també en català
* Predefinit amb l'Ajuda en línia de joomla.cat

Ja podeu gaudir d'unes quantes pàgines d'ajuda traduïdes al català, les quals es poden consultar des de la part d'administració. Es tracta de les mateixes pàgines d'ajuda de joomla.org que progressivament anem traduïnt. Com que el sistema d'ajuda és en línia (i no a partir de fitxers), els progressos que facem en aquesta tasca de traducció els veureu accedint al menú Ajuda de la part d'administració de la vostra instal·lació del Joomla. I si voleu col·laborar en aquesta tasca de traducció només ho heu de dir apuntant-vos al grup creat específicament.

També hem penjat uns paquets per a poder actualitzar des d'una versió 1.5.7 o 1.5.8 en català, així com el paquet d'idioma per a afegir a instal·lacions del Joomla a partir de la distribució oficial. Ho trobareu tot a la portada de joomla.cat
Damià Verger - Member of the Catalan Joomla Translation Team
Be Free
http://www.joomla.cat - JUG Països Catalans & Catalan Joomla TT

KuBe
Joomla! Intern
Joomla! Intern
Posts: 60
Joined: Thu Sep 11, 2008 7:13 pm
Contact:

Re: Joomla 1.5.9

Post by KuBe » Mon Jan 12, 2009 12:31 pm

has vist canvis visibles?
es que com ho has traduït potser has vist a on han afegit alguna cosa nova.
Guillem Cuberes (KuBe) - Member of the Catalan Joomla Translation Team

User avatar
el_libre
Joomla! Enthusiast
Joomla! Enthusiast
Posts: 162
Joined: Wed May 23, 2007 10:09 pm
Location: Barcelona
Contact:

Re: Joomla 1.5.9 també disponible a CATMidia.CAT

Post by el_libre » Mon Jan 12, 2009 1:31 pm

A CATMidia.CAT , en aquest article teniu, a més del nostre pegat de traducció al català , les novetats que porta aquesta versió (en traducció automàtica des de l`anglès)

el_libre
[email protected]
http://www.catmidia.cat
Catalan Translation Team / Catalan Community

KuBe
Joomla! Intern
Joomla! Intern
Posts: 60
Joined: Thu Sep 11, 2008 7:13 pm
Contact:

Re: Joomla 1.5.9

Post by KuBe » Mon Jan 12, 2009 2:00 pm

no seria massa seriós que jo em posés a fer un fork meu de firefox i em posés a dir a la web oficial de firefox el que té el meu fork, i avisar allà de que surten noves versions i les novetats que porta...
Si no vols col·laborar en el projecte de traducció acreditada de joomla en català com a mínim no et facis publicitat teva per aquí...
i per cert... els nostres paquets d'idioma estaven disponibles des del dia 10, veig que el teu article data del dia 11, informa't una mica abans d'escriure articles ;)
Guillem Cuberes (KuBe) - Member of the Catalan Joomla Translation Team

User avatar
el_libre
Joomla! Enthusiast
Joomla! Enthusiast
Posts: 162
Joined: Wed May 23, 2007 10:09 pm
Location: Barcelona
Contact:

Re: Joomla 1.5.9

Post by el_libre » Mon Jan 12, 2009 5:07 pm

-No seria massa seriós apropiar-me del fòrum oficial de Joomla, quan el fòrum és de tot aquell que faci servir el català i Joomla (no el vostre català i el vostre Joomla.
-Tampoc no seria massa seriós ser qui treu el llançament oficial i no explicitar quins canvis es fan (si sou tan seriosos a veure si traduïu absolutament tot, changelog inclós)
-Menys seriós encara seria si ve de persones que han estat involucrades en un conflicte sobre la oficialitat ,amb vàries parts i que han acabat per no respectar les altres tres.
-Em sembla fantàstic que el vostre llançament estigués disponible des del dia 10 però no és el meu problema si manteniu poc actualitzat el vostre portal.Nosaltres vam publicar l'article abans , així que aprèn a llegir el que escrius tu (i sincerament, tirar en cara això em sembla de criatura, així que a això no penso respondre més)
-De fork res, a vere si ara em direu que els únics que teniu dret a fer una traducció original sou vosaltres (oficial i original no és la mateixa cosa, i repeteixo, em dóna igual, tinc tot el dret a publicar el llançament de les nostres traduccions encara que no siguin oficials, perquè aquest fòrum és per a Joomla en general, no per al vostre en particular, el català és de tots , no vostre.
-CATMidia.CAT porta publicades més de 25 traduccions pròpies de mòduls i components de Joomla (ja no parlaré d'altres feines de traducció que portem realitzant des d`abans del .CAT) així que no accepto llegir que no som seriosos, que fem "forks" i que ens anem a casa nostra a publicitar-ho, i no volem remoure el tema oficialitat perquè no necessitem ser oficials per a fer productes de qualitat, de forma ràpida i eficient .Nosaltres no diem que els vostres no ho siguin, per tant respecteu-nos.CATMidia.CAT fa les seves traduccions i els seus productes per ajudar la llengua i ho publicitarem i difondrem allà on creguem convenient.

el_libre
[email protected]
http://www.catmidia.cat
Catalan Translation Team / Catalan Community

KuBe
Joomla! Intern
Joomla! Intern
Posts: 60
Joined: Thu Sep 11, 2008 7:13 pm
Contact:

Re: Joomla 1.5.9

Post by KuBe » Mon Jan 12, 2009 8:02 pm

Lo del dia, ho deia per la frese que deixes a catmidia "No som oficials, però som els primers!! ;)".
Informa't abans de dir que sou els primers.

Tot i que dius que no sou oficials, escrius als fòrums que tu mateix dius que son oficials, anunciant paquets teus que no respecten les normatives de traducció per a joomla.
Em sembla molt bé que si no esteu d'acord amb la normativa de traduccions de joomla.org per a ser acreditats aneu pel vostre comte. El fet de fer servir el fòrum oficial de joomla.org per anunciar paquets no oficials, doncs ves... tu sabràs el que fas, per suposat jo no te puc prohibir res, només te dic que hi pensis.

Per posar el changelog passat pel traductor de google, m'estimo més deixar l'enllaç de joomla.org en anglès i que si algú no l'entén que hi passi ell el traductor...
Suposo que això ja depèn més dels criteris de cadascú, i tampoc em vull posar a discutir sobre els mètodes, que en part tens el teu propi projecte per separat perquè no t'agraden els mètodes de joomla.org (i els nostres).

Aquí ningú ha volgut esborrar a ningú, jo el que veig es algú escrivint en representació a catmidia un anunci del que seria la "competència" (que en cap cas trobo que la competència sigui dolenta), en el mateix tema en que joomla.cat presenta el seu. Fent això el que passa es que si jo en aquest tema pregunto alguna cosa sobre la traducció o notifico algun error no se sap a qui va dirigit.

També vull deixar clar que jo no represento ni molt menys el pensament de l'equip de traducció acreditada de joomla, és opinió pròpia com a membre traductor. Però tu a la que has vist que algú (que no tinc res especial, soc un simple usuari i col·laborador del projecte) t'ha dit alguna cosa de seguida ho has posat a la portada de catmidia i al fòrum, contestant atacant i pavonejant de tenir més coses traduïdes donant per suposat moltes coses.
Guillem Cuberes (KuBe) - Member of the Catalan Joomla Translation Team

User avatar
el_libre
Joomla! Enthusiast
Joomla! Enthusiast
Posts: 162
Joined: Wed May 23, 2007 10:09 pm
Location: Barcelona
Contact:

Re: Joomla 1.5.9

Post by el_libre » Mon Jan 12, 2009 11:24 pm

Saps què? Ja tens llesta una altra traducció, i a falta d`un, de dos mòduls a CATMidia.CAT. En aquest cas es tracta dels Yellow & White Notes que et permetrà col·locar un post-it a la teva web per als teus usuaris/es (White per a l'administració, Yellow per a la web en general), connectat amb l'Administració de la web en cas d`instal·lar els dos mòduls.Com sempre ho fem en la nostra varietat de pegat, per una banda et descarregues els mòduls originals i un cop instal·lats apliques el nostre pegat en català.El trobaràs a la secció Descàrregues > Joomla, o bé al Projecte Hostatjat al JoomlaCode.

Ah , i felicitats per les traduccions dels mòduls que heu fet, estic content que ja us dediqueu a algo més enllà del motor i l'ajuda (no dic que sigui poca feina, però cal ampliar l'ús del català, i si permetem que les webs amb Joomla facin més funcions la cosa serà més interessant).Us animo a que en feu totes les que pogueu i us recomano que feu servir el sistema de pegats que fem servir nosaltres (és ràpid i no cal modificar el codi del mòdul o component original per a res).I com sempre podeu publicar els vostres productes relacionats amb el català a CATMidia.CAT ;)

el_libre
[email protected]
http://www.catmidia.cat
Catalan Translation Team / Catalan Community


Locked

Return to “Notícies”