Format data

Moderators: el_libre, General Support Moderators

Locked
Frisman1
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 2
Joined: Tue Jan 23, 2007 11:11 am

Format data

Post by Frisman1 » Tue Jan 23, 2007 11:26 am

Tinc instal·lat un Joomla amb la versió spanishpremiun 1.0.12, amb el frontend en català.
M'he estrenat amb joomla i de moment em sembla que me'n vaig sortint, fins ara havia treballat amb Nuke.

Tot em funciona correcte excepte el format de la data, que m'apareix en espanyol.

Tant si selecciono idiona ca_ES, com si el deixo en blanc sempre m'apareix en espanyol.
Alguna idea de com ho puc canviar?
La veritat és que no queda massa bé que tingui la data en espanyol.... i tota la resta de la web en català
Gràcies

;)

raimonesteve
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 35
Joined: Wed Aug 13, 2008 6:49 pm

Re: Format data

Post by raimonesteve » Thu Nov 13, 2008 7:32 am

Hola,
En la versió 1.0.x és degut el sistema operatiu, els locales. En el teu servidor, manca els locales de català.
Instal·le'ls o demana al teu proveidor que ho faci (si es allotjament barat, ja et dic jo que ho tindràs pelut ;)

En la versió 1.5 no recordo si també fa ús dels locales

Code: Select all

echo JFactory::getDate()->toFormat("%a %d %b %Y");
També podria ser degut el idioma del navegador. Per exemple, els mòduls o alertes apareixen en castellà? llavors, es que el teu navegador tens que el idioma per defecte sigui el espanyol i es aquest l'idioma per defecte (tu ho has triat ;) )
Configurat el català en el navegador o navega amb el Firefox en català ;)
Please read forum rules regarding signatures: http://forum.joomla.org/viewtopic.php?t=65


Locked

Return to “Temes sobre l'administració”