recuperació de una web en joomla

Moderators: el_libre, General Support Moderators

Locked
Albert_pl
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 1
Joined: Mon Nov 26, 2007 1:33 pm

recuperació de una web en joomla

Post by Albert_pl » Mon Nov 26, 2007 1:55 pm

Si, després de 15 anys enganxat a una pantalla, m'ha tocat a mi, sense voler, es clar, he esborrat tooooooota la carpeta de joomla de la meva web, i com no podia ser d'altra manera... encara no tenia còpia de seguretat feta.  :'(
Per sort, la base de dades, ha escapat al sinistre.
Per intentar recuperar el treball perdut, el primer que he fet, es exportar la base de dades al disc dur, després, he esborrat la base de dades del server, i he reinstal·lat de nou el joomla com si de una instal·lació nova es tractés. He pujat de nou les fotos etc. a les carpetes corresponents situades exactament igual que en la web esborrada, i he importat de nou la base de dades del disc al server... i... o meravella... en obril la web... tot funciona, tot es al seu lloc, i solament amb petitisims retocs, tot torna a quedar com en un principi (aquí va un bufffffffffffff.. d'alleugeriment). Aparentment si, tot es igual, però en realitat no, en realitat, quan miro el gestor de mòduls, em surten la majoria (els que du la plantilla per defecte) per triplicat. He intentat esborrar-los, però no es deixa. No es gaire problema, perquè els dos mòduls sobrants no apareixen a cap pàgina, però a la hora de treballar, es una mica molest.
Que he fet malament????
Quin seria el procediment correcte????
auxiliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

PD. si us plau, no em renyeu gaire per no tenir còpia de seguretat... que ja em va agafar una depre de collóns...  ;)

Salut i república
Albert

User avatar
el_libre
Joomla! Enthusiast
Joomla! Enthusiast
Posts: 162
Joined: Wed May 23, 2007 10:09 pm
Location: Barcelona
Contact:

Re: recuperació de una web en joomla

Post by el_libre » Wed Aug 27, 2008 7:01 pm

Encara que tard la resposta és simple: anar a la Base de dades, buscar la taula de mòduls i esborrar els que calguin des del phpmyadmin ;)

el_libre
[email protected]
http://www.catmidia.cat
Catalan Translation Team / Catalan Community


Locked

Return to “Temes sobre l'administració”