Els filtres de Joomla 1.5

Moderators: el_libre, General Support Moderators

Locked
raimonesteve
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 35
Joined: Wed Aug 13, 2008 6:49 pm

Els filtres de Joomla 1.5

Post by raimonesteve » Wed Jan 14, 2009 9:05 am

Hola,
deixo aquesta petita documentació, per si es algú es troba amb lo mateix i "no morir amb l'intent". :-[

Que passa, si vull inserir el codi d'un clip de flash (sempre i quan treballi sense editor WYSWYG pq no em faci una mala jugada)? Dons que no em deixarà. M'eliminarà, per exemple, les etiquetes "object".

Solució
A les preferències dels continguts, apartat de Filtres. La versió 1.5.8 he pogut llegir que fa ús de Blacklist.

El meu error, és que el filtre, a part de decidir si vols el blacklist, el whitelist o no html, va relacionat amb "Filter groups". O sigui, si el "Super Administrador" té activada l'opció Blacklist, també se li denegarà.

Per tant, si només volem que "managers fins a super"puguin inserir flash, els hem de deseleccionar de la llista.

Les altres etiquetes del blacklist són:

Code: Select all

var $tagBlacklist = array ('applet', 'body', 'bgsound', 'base', 'basefont', 'embed', 'frame', 'frameset', 'head', 'html', 'id', 'iframe', 'ilayer', 'layer', 'link', 'meta', 'name', 'object', 'script', 'style', 'title', 'xml');
Espero que us sigui d'ajuda
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Please read forum rules regarding signatures: http://forum.joomla.org/viewtopic.php?t=65

Locked

Return to “Temes sobre l'administració”