Traducció Component Joomlaboard 1.1.4 i Joomla versió 1.5

Moderators: el_libre, General Support Moderators

Locked
Anna84
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 4
Joined: Tue Mar 13, 2007 12:21 pm

Traducció Component Joomlaboard 1.1.4 i Joomla versió 1.5

Post by Anna84 » Thu Mar 15, 2007 8:01 am

Hola ,
Ja fa uns dies que estic en la recerca de traduccions per tots els espais possibles de la xarxa, però la cosa està força fotuda en les traduccions del nostre idioma. Vaja, que finalment m'he tret la mandra de sobre, i he traduït una part del catala.php per al component del joomlaboard 1.1.4 (fòrum), i ara juntament amb un company de feina, ens hi posarem amb la versió Joomla 1.5.

Hi ha algú que estigui realitzant aquesta tasca? Crec que s'han de dividir esforços, no multiplicar-los, en tot cas, quan tinguem l'arxiu modificat, el penjarem aquí i altres espais.

Moltes gràcies

Sotaguió
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 8
Joined: Mon Feb 27, 2006 10:25 am
Contact:

Re: Traducció Component Joomlaboard 1.1.4 i Joomla versió 1.5

Post by Sotaguió » Mon Mar 26, 2007 9:37 am

Per la traducció de la versió 1.5, ho heu comentat amb els de http://www.joomlacatala.org ?

Anna84
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 4
Joined: Tue Mar 13, 2007 12:21 pm

Re: Traducció Component Joomlaboard 1.1.4 i Joomla versió 1.5

Post by Anna84 » Mon Mar 26, 2007 10:27 am

M'agrada veure que encara queda una mica  (poqueta) de vida en aquest fòrum, després de dues setmanes.

De fet, el Joomla 1.5 no ens hi hem posat encara, per tant, no ens hem comunicat amb joomlacatala.org.

Merci almenys, per posar un post. Aviat haurem traduït el joomlaboard.

solde
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 5
Joined: Wed Mar 07, 2007 9:41 am

Re: Traducció Component Joomlaboard 1.1.4 i Joomla versió 1.5

Post by solde » Thu May 03, 2007 7:41 am

Hola Anna84!

has finalitzat la traducció del joomlaboard 1.1.4? jo també l'estava realitzant per la meva banda i ara he vist el teu missatge!
No sé com ho teniu, però estaria bé ajuntar esforços per no fer doble feina!

En general, quina seria la millora manera de col·laborar amb la traducció dels mòduls, per no repetir feina?
Qui comenci una traducció que avisi al fòrum? o bé obrir nous projectes?

Gràcies!

Solde

Anna84
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 4
Joined: Tue Mar 13, 2007 12:21 pm

Re: Traducció Component Joomlaboard 1.1.4 i Joomla versió 1.5

Post by Anna84 » Thu May 03, 2007 7:56 am

Hola Solde,

Doncs mira, ara estem fent la última revisió. Avui la penjarem per testejar-la en visual. De fet tenia pensat penjar-lo la setmana vinent. Per altra banda, només hem traduit el llenguatge, vaja catalan.php, la resta del component continua en anglès, això són tasques que ens volem prendre amb més calma.

Seria genial poder compartir els esforços, però, encara no existeix una xarxa que funcioni de traducció al català, només cal mirar el joomlacatala.org, es un portal que esta força mort, la gent continua treballant molt individualment, tot i trencar amb la filosofia del programari lliure.

Tot i així Solde... Jo, intentaré penjar aquesta tarda la traducció. Si te la vols mirar, seria genial! Potser els teus ulls poden rectificar coses que nosaltres no detectem.

Ok? Ens mantenim en contacte.

Per cert, la traducció l'hem aplicat sobre el component joomlaboard-1.1.5.2-stable-international

Anna

solde
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 5
Joined: Wed Mar 07, 2007 9:41 am

Re: Traducció Component Joomlaboard 1.1.4 i Joomla versió 1.5

Post by solde » Fri May 04, 2007 9:47 am

Anna84,

si entres als fòrums del joomlacatalà proposo d'organitzar-nos i iniciar un projecte nou a joomlacode.org sobre traduccions del Joomla al català.
La meva proposta seria centrar-nos inicialment en la traducció de la beta 1.5 del Joomla! (es podria incloure en el codi de descàrrega directament?), i després anar coordinant diversos projectes de traducció dels diferents mòduls i des les versions successives que van apareixent.

Us animarieu? mirem de tirar-ho endavant?

Solde

arivor
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 18
Joined: Thu May 24, 2007 8:53 pm

Re: Traducció Component Joomlaboard 1.1.4 i Joomla versió 1.5

Post by arivor » Thu May 24, 2007 8:58 pm

Hola,

A través d'una llista de la pàgina de Catmidia (http://www.catmidia.cat) s'està parlant de traduir el Jommla. Com està el tema de la traducció de la nova versió 1.5? Com ens podríem coordinar? Es pot reactivar la pàgina de Joomla Català?

No sé si són massa preguntes?

Salutacions,

Arivor

User avatar
Seikei
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 11
Joined: Sat Jun 23, 2007 2:33 pm
Location: Barcelona, Catalunya
Contact:

Re: Traducció Component Joomlaboard 1.1.4 i Joomla versió 1.5

Post by Seikei » Mon Jul 16, 2007 3:38 pm

Hola!


Des de http://www.joomlacat.org , hem traduit un munt de components i hem començat la traducció de la versió 1.5, per si interessa.

User avatar
el_libre
Joomla! Enthusiast
Joomla! Enthusiast
Posts: 162
Joined: Wed May 23, 2007 10:09 pm
Location: Barcelona
Contact:

Re: Traducció Component Joomlaboard 1.1.4 i Joomla versió 1.5

Post by el_libre » Mon Jul 14, 2008 10:55 pm

De moment la traducció de CATMidia.CAT ja està feta, a la versió 1.5.4

el_libre
www.catmidia.cat
[email protected]
http://www.catmidia.cat
Catalan Translation Team / Catalan Community


Locked

Return to “Temes sobre la traducció”