Traducció de l'administració

Moderators: el_libre, General Support Moderators

Locked
Frisman
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 4
Joined: Tue Nov 15, 2005 2:32 pm

Traducció de l'administració

Post by Frisman » Tue Nov 15, 2005 2:38 pm

Hola,
Sóc completament nou en Joomla, tot just he fet la instal·lació, tinc certs coneixements en Php Nuke. Però fimalement m'he decidit a començar a experimentar amb Joomla de cara a migrar algunes  webs amb nuke cap a Joomla.

El cas és que m'he baixat el fitxer d'instalació de joomla.org, l'he pujat al server i ja el tinc instal·lat tot correcte.

He pujat els fitxers d'idiomes català, però veig que no porten la traducció de l'administració.
Com ho de fer per tenir la part d'administració traduida al català?
He d'instal·lar de nou el paquet de Joomla en català?
Jo només he instal·lat el fitxer : catalan_frontend_103.zip

Em cal instal·lar alguna cosa més?
Millor instal·lo de nou el paquet català desde 0?

Apa... gràcies...i fins aviat

jakira
Joomla! Intern
Joomla! Intern
Posts: 74
Joined: Sun Aug 21, 2005 9:13 am
Location: España

Re: Traducció de l'administració

Post by jakira » Tue Nov 15, 2005 4:55 pm

Benvingut Frisman;

Per desgràcia la versió oficial original de joomla només du l'administració en anglés, i l'arxiu del que parles "catalan_frontend_103.zip" només es per a la part pública del web.

Per tenir l'administració i tota la resta del web en català l'única cosa que pots fer es instal·lar la versió catalana de joomla.
Al forge, i exactament al mateix projecte d'on t'has baixat l'arxiu d'idioma tens l'opció de descarregar-te la versió completa en català. Es exactament igual que la oficial en anglés, només que hi canvia l'idioma.
Ha estat traduida per l'equip oficial de traducció al català de joomla, o més concretament (perquè em sembla que només ha sigut una persona) per J.M. Farrarons.

Esperi que et sigui d'ajuda.
Salut.

Frisman
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 4
Joined: Tue Nov 15, 2005 2:32 pm

Re: Traducció de l'administració

Post by Frisman » Tue Nov 15, 2005 5:37 pm

Hola,
Moltes gràcies per la resposta. Doncs em sembla que faré el que em dius. Instal·lar de nou la versió en català, de fet... encara no hi havia fet cap modificació... tan sols...la tinc pujada i configurada en un directori de proves del servidor.

Frisman

User avatar
blues
Joomla! Explorer
Joomla! Explorer
Posts: 490
Joined: Fri Aug 19, 2005 3:14 pm
Location: Palafrugell (Girona)

Re: Traducció de l'administració

Post by blues » Tue Nov 15, 2005 7:16 pm

Si com diu molt bé Jakira... al forge de Joomla trobaràs la versió 1.0.3 íntegrament en català admin inclosa, etc, etc, també allí hi trobaràs algun component també traduit. Ah! I Bentrobat a la mini comunitat en català :)
Josep M.


Locked

Return to “Temes sobre la traducció”