Temes Pendents per a Començar la Feina! PARTICIPA-HI!

Moderators: el_libre, General Support Moderators

Locked
User avatar
cms-hispano.org
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 35
Joined: Mon Aug 22, 2005 8:17 am
Location: Palma de Mallorca - Spain
Contact:

Temes Pendents per a Començar la Feina! PARTICIPA-HI!

Post by cms-hispano.org » Thu Sep 01, 2005 11:07 am

Abans que res, salut a tothom; ara per ara som pocs, però sumem moltes ganes!  8)

Avui mateix es publicarà el nou nom del projecte, i possiblement moltes coses començaran a rodar.

A dia d'avui - i fent un poc de recopilador dels vostres missatges - crec que han sortit unes idees / propostes que hauríem de discutir i aprovar en un termini relativament curt de temps per començar en certa manera a ésser operatius. Aquí passo el resum i vosaltres direu!  ;)

1. Equip de Traducció i Gestió (proposta *bàsica* meva coneguent les capacitats dels que ara per ara s'hi han presentat)

- Traduccions front-office / back-end: blues
- Traduccions documentació tècnica: cms-hispano
- Correcció (ortogràfica i sintàctica): cms-hispano

- Webmaster: shacker (encara que pendent de punt 2)

Disculpau la resta dels companys, però encara crec que no heu identificat un camp de preferència, així que ho deixo obert a la vostra participació! (I que perdoni shacker que ja li hàgim posat feina!)

2. Lloc Web

- Es necessari?
- Si és necessari, quin domini / quin allotjament / qui ho desenvolupa?

Abans de prendre una decissió amb respecte el lloc Web, una vegada consensuat dins el nostre fòrum haurem de consultar al Core Team la conveniència del mateix (per no dispersar esforços!)

3. Metodologia i Referències

Jo personalment les reduiria a tres:

http://www.softcatala.org (a aquest missatge de jakira teniu més pistes: http://forum.opensourcematters.org/inde ... 595.0.html)

http://www.termcat.es

http://pdl.iec.es/

És a dir: que per a qualsevol divergència / problema / dubte metodològic, aquestes fossin les referències úniques (per no multiplicar innecessàriament les fonts)

============================================

Gràcies per les vostres aportacions!
miguel @ cms-hispano.org
I like pigs. Dogs look up to us. Cats look down on us. Pigs treat us as equals. (Sir Winston Churchill)

User avatar
blues
Joomla! Explorer
Joomla! Explorer
Posts: 490
Joined: Fri Aug 19, 2005 3:14 pm
Location: Palafrugell (Girona)

Re: Temes Pendents per a Començar la Feina! PARTICIPA-HI!

Post by blues » Thu Sep 01, 2005 12:17 pm

Miquel llegit el missatge crec que és una bona proposta de treball per començar, hem de ser conscients que la traducció també ha de ser una cosa de tots... En tot cas és un bon punt de partida.

No conec Shaker per les tasques de webmaster i tal però suposo que si ho has dit és perque saps que pot desenvolupar aquesta tasca a la perfección, evidentment com en els altres casos entre tot hem de fer-ho tot... tampoc anem sobrats de gent, si a ell li sembla bé qué és l'interessat :).

En tot cas que quedi molt clar que això és una comunitat oberta i que tot aquell que tingui coses a aportat al projecte no cal ni dir que té les portes obertes de bat a bat.

Com  apunt final de la meva aportació dir que possiblement molts dels que formen part ara o en un futur de la comunitat vivím de feines relacionades amb internet (en el meu cas concret la meva eina bàsica és el gestor de continguts) per tant, si bé l'estar a la comunitat per mi és un orgull i una manera de col.laborar desinteresadament també caldria deixar clar que en cap cas el 'lloc web oficial' (cas que en tinguem) hauria de ser un lloc de publicitat comercial de les nostres empreses.
Per tant també crec que fora bó de tenir unes 'normes de convivència interna' parlant d'aquest temes obertament, segurament tota la feina que fem amb referencia a la transparència del projecte ens repercutirà amb menys 'mals rotllos' i 'interessos personals'.

salut (peles ja fa temps que vaig perdre la il.lusió de tenir-ne)
Last edited by blues on Thu Sep 01, 2005 12:53 pm, edited 1 time in total.
Josep M.

User avatar
shacker
Joomla! Explorer
Joomla! Explorer
Posts: 310
Joined: Fri Aug 19, 2005 3:50 pm
Contact:

Re: Temes Pendents per a Començar la Feina! PARTICIPA-HI!

Post by shacker » Thu Sep 01, 2005 11:07 pm

Bé amics,solament volia dir-los que el punt que comenta blues vers
també caldria deixar clar que en cap cas el 'lloc web oficial' (cas que en tinguem) hauria de ser un lloc de publicitat comercial de les nostres empreses.
Estic totalment d'acord.
Sobre els punts dels treballs crec que de moment les tasques poden ser compartides perfectament.
records
Desarrollo y Downloads para Joomla!
http://www.joomlaspanish.org
Joomla! Spanish 2005-2009 + de 1.000.000 de descargas

http://joomlacode.org/gf/project/spanish/

jakira
Joomla! Intern
Joomla! Intern
Posts: 74
Joined: Sun Aug 21, 2005 9:13 am
Location: España

Re: Temes Pendents per a Començar la Feina! PARTICIPA-HI!

Post by jakira » Fri Sep 02, 2005 7:37 am

Bon dia a tothom;

Ahir vaig estar una bona estona intentant esbrinar el nou nom a això de les 18:00 GTM, però pareix que estava el servidor col·lapsat i estic enterant-me de tot ara mateix.

Em sembla que el menys qualificat de tots els que esteu per ací soc jo, ja que soc un pur aficionat i no te res a veure amb la meua professió. Però es una de les meues aficions més grans i per tant intentaré col·laborar en tot allò que puga i si he d'aprendre alguna cosa nova... ho faré... (d'aixiò es tracta, no?).
Sols puc dir que intentaré desenrrotllar el millor que puga qualsevol tasca que em pertoque.

Crec que ja es hora de decidir el que es plantejava al primer missatge d'aquest tema. Que us sembla?

Una Salutació i a l'espera de les vostres opinions per començar.

User avatar
cms-hispano.org
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 35
Joined: Mon Aug 22, 2005 8:17 am
Location: Palma de Mallorca - Spain
Contact:

Re: Temes Pendents per a Començar la Feina! PARTICIPA-HI!

Post by cms-hispano.org » Fri Sep 02, 2005 2:45 pm

Vist que ningú no s'hi ha mullat encara amb el tema, allà van les meves opinions estrictament personals...
1. Equip de Traducció i Gestió (proposta *bàsica* meva coneguent les capacitats dels que ara per ara s'hi han presentat)

- Traduccions front-office / back-end: blues
- Traduccions documentació tècnica: cms-hispano
- Correcció (ortogràfica i sintàctica): cms-hispano

- Webmaster: shacker (encara que pendent de punt 2)
A FALTA DE MÉS GENT QUE S'HI INVOLUCRI, PROPÓS AQUEST ESQUEMA A MÉS D'UN FIGURA COM DE "COORDINADOR GENERAL" O SEMBLANT, QUE CREC QUE HAURIA DE SER blues PER DUR MÉS TEMPS A DINS PROJECTES MAMBO I HAVER LIDERAT JA (DE MANERA INDIVIDUAL I EN COMUNITAT) TRADUCCIONS MAMBO. (Perdonau les majúscules!)
2. Lloc Web

- Es necessari?
- Si és necessari, quin domini / quin allotjament / qui ho desenvolupa?

Abans de prendre una decissió amb respecte el lloc Web, una vegada consensuat dins el nostre fòrum haurem de consultar al Core Team la conveniència del mateix (per no dispersar esforços!)
Crec que és convenient que n'hi hagi, al menys pel testeig!

Crec que domini i allotjament haurien d'estar esponsoritzats. Desenvoluparíem tots i Webmaster / "director d'obra": shacker
3. Metodologia i Referències

Jo personalment les reduiria a tres:

http://www.softcatala.org (a aquest missatge de jakira teniu més pistes: http://forum.opensourcematters.org/inde ... 595.0.html)

http://www.termcat.es

http://pdl.iec.es/
Em sembla molt correcte, tenint en compte que la idea fou meva...  8) (Es pot dir que, en certa manera, estic donant una opinió *poc* objectiva en aquest punt...)

salut i endavant!
miguel @ cms-hispano.org
I like pigs. Dogs look up to us. Cats look down on us. Pigs treat us as equals. (Sir Winston Churchill)

User avatar
cms-hispano.org
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 35
Joined: Mon Aug 22, 2005 8:17 am
Location: Palma de Mallorca - Spain
Contact:

Re: Temes Pendents per a Començar la Feina! PARTICIPA-HI!

Post by cms-hispano.org » Fri Sep 02, 2005 4:55 pm

El nostre company Oskr ha proposat el següent amb respecte la qüestió del lloc Web:
Hola a tots he vist que heu anat deixant posts a dues cadenes que parlen del mateix, sols que en una es parla de  coses a fer i noms i aquí es proposa fer-ho.
El que proposau aquí és una web Joomla català.

Personalment veig amb molts bon ulls fer la web, crec que unificar feines, ajuntar esforços i fer del Joomla en català una eina potent per la cantitat de traduccions i suport a les noves persones mitjançant fòrums és una gran passa que ens ajudarà a tots.

Però abans de seguir engrescant-nos i repartinr feines (a mode de propostes) perquè no decidim entre tots els interessats què ha de dur la web, com ha de funcionar, què hem d'aconseguir, quina mena de vinculació/responsabilitats té cada un, etc etc.

Pens que una de les regles dels desenvolupadors de portals i dissenyadors és anar més lluny de : "necessit una web i me la fas", crec que abans de fer res has de saber molt bé on vols arribar, què vols oferir i cercar la millor manera de conseguir-ho d'acord amb les necessitats del client. Aquí el "client" és la comunitat i hem de veure com responem tècnica i estèticament a desenvolupar un projecte potent en la nostra llengua i fer la guia per tots tenir-ho present.

He vist molts llocs oficials, he partitcipat en alguns essent administrador del portal nacional però per mi moren molts perquè no tenen una línea de feina, objectius i propostes ben definides. I som els que esteïm a dins que ens desmotivem i deiixes anar les ganes que tenies al veure que la cosa no és com tu pensaves i que no funciona bé.

El fòrum castellà s'està movilitzant amb propostes de logos, llocs web, etc. Pens i crec que el més adient és que nosaltres rumiem què volem fer, contrastem idees i llavors marquem el camí i les tasques a fer.
Val més perdre 15 dies en preparar que 1 mes en reconstruïr i redigir el rumbo d'un projecte.

I ja per acabar, m'apunto a formar part del "core Català" de Joomla agafant la oferta de Jakira i les meves ganes de fer Open Source en la nostra llengua.
Com dic al missatge anterior, crec que si (la majoria) estem d'acord amb això del lloc Web, és hora dels següents plantejaments:

1. Denominació + Logo + Domini
2. Allotjament
3. Desenvolupament
4. Webmaster

M'implico ja d'entrada per a què vos animeu... :)

1. Denominació: joomla-cat + Logo: ... està clar... UN MOIX (GAT en estàndar!) + joomla-cat.org
2. Allotjament... esponsoritzat... qualcú té servers a disposició del projecte? Voluntaris?
3. Desenvolupament... com sempre tir endavant amb la proposta (encara que sé que me matarà): blues instal.lació + servidor continguts (tot això ara que encara no hi ha voluntaris per a la feina...)  :-\
4. Webmaster: shacker

salut!
miguel @ cms-hispano.org
I like pigs. Dogs look up to us. Cats look down on us. Pigs treat us as equals. (Sir Winston Churchill)

User avatar
Oskr
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 44
Joined: Thu Sep 01, 2005 11:29 pm

Re: Temes Pendents per a Començar la Feina! PARTICIPA-HI!

Post by Oskr » Fri Sep 02, 2005 5:27 pm

A més dels teus plantejaments de:

1. Denominació + Logo + Domini
2. Allotjament
3. Desenvolupament
4. Webmaster

Crec necessari i vital fer com deia al meu post el plantejament de la web en tots els àmbits abans de començar feina, és una tasca que m'ha donat excel·lents resultats en les creacions web desenvolupades i permet fer feina tots amb una sola direcció.

1. Sobre LOGO i NOM existeixen i existiràn opcions diferents. Des d'un nom propi del nostre lloc a un nom cedit per Joomla, pot ser els del Core veuen amb bons ulls cedir subdominis tals com catala.joomla.org i unfiquem més criteris.
En qualsevol cas els guions en el nom de domini no els faria servir sino són necessaris.
El gat i el logo, em demàn per què? Per què hem de posar un gat? Demàn sense voler ofendre, crec que fer servir una icona no sempre és necessari i menys ara que esteïm a l'espera de veure si Joomla tindrà icona.
Si Joomla empra una icona crec que el més correcte seria emprar la icona de Joomla!, si bé es poden fer variacions o després entre tots,trobar un nou logo.
Les icones han de ser neutres en quan a moviments pol·lítics, tots tenim les nostres tendències però tot i que conicidssim tots els de l'equip català no crec adient fer una icona amb tocs pol·lítics, més bé una cosa neutra en aquest aspecte.
La tipografia, si volem fer pinya hauriem de tenir a veure amb Joomla! en quan a imatge i per tant emprar la mateixa tipografia és bona sol·lució.
Sempre podem ser lliures i aportar dissenys nostres i escollir-lo però si cercam des dels principis està d'acord amb el Core Team de Joomla! pot ser sigui útil anar a cercar la màxima unificació de criteris amb els que tiren endavant la idea de Joomla!, no?

2. Allotjament, quins requisits ha de tenir el servidor? Molts tenim comptes de hosting contratades i depenent de les necessitats del portal podem ceidr-ne o no.

3. Desenvolupament, aquí és on hem de fer més feina TOTS en trobar aquest guió de feina i objectius per pal·lesar-ho a la web a més de les traduccions.

4. Webmaster, el webmaster què ha de fer? si basta un webmaster, quines tasques ralitzen a la web i si ser wbmaster vol dir fer la web o mantenir-la.

Apost per fer el guió, que cada un faci brain-storming d'idees i pensem on podem ajudar.

I una cosa més, pot ser abans de repartir feines convindria veure on és més fort cada un amb els seus darrers llocs web i feines fetes.

Ale, ja direu coses.

User avatar
cms-hispano.org
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 35
Joined: Mon Aug 22, 2005 8:17 am
Location: Palma de Mallorca - Spain
Contact:

Re: Temes Pendents per a Començar la Feina! PARTICIPA-HI!

Post by cms-hispano.org » Fri Sep 02, 2005 5:41 pm

El gat i el logo, em demàn per què? Per què hem de posar un gat?
... joomla-CAT.org...

no pretenia cap connotació ni política ni res. és simplement una idea per a incentivar la discussió...  8)

salut!
miguel @ cms-hispano.org
I like pigs. Dogs look up to us. Cats look down on us. Pigs treat us as equals. (Sir Winston Churchill)

User avatar
Oskr
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 44
Joined: Thu Sep 01, 2005 11:29 pm

Re: Temes Pendents per a Començar la Feina! PARTICIPA-HI!

Post by Oskr » Fri Sep 02, 2005 5:44 pm

Ho sé, no pretenies més que promoure la nostra participació però jo et demàn, per què un Gat? més que res per saber què vols "representar" amb el gat,

De totes maneres què en pensau de la resta que vos he comentat?

User avatar
cms-hispano.org
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 35
Joined: Mon Aug 22, 2005 8:17 am
Location: Palma de Mallorca - Spain
Contact:

Re: Temes Pendents per a Començar la Feina! PARTICIPA-HI!

Post by cms-hispano.org » Fri Sep 02, 2005 5:51 pm

joomla-CAT.org ==> CAT = GAT en anglès... ;)

oblida-ho!

recolzo la teva idea: catala.joomla.org. a una comunitat petita com la nostra, la identificació amb el "core project" ens pot beneficiar moltíssim.

1. Característiques del server... les podria especificar algú de vosaltres que toqués servidors? Les meves indicacions possiblement serien errònies.

2. Guió de feina - Objectius de la Web <--- molt d'acord a fer feina sobre això abans que altres coses...

3. Webmaster <=== mantenir-la i atendre incidències.

salut!
miguel @ cms-hispano.org
I like pigs. Dogs look up to us. Cats look down on us. Pigs treat us as equals. (Sir Winston Churchill)

User avatar
blues
Joomla! Explorer
Joomla! Explorer
Posts: 490
Joined: Fri Aug 19, 2005 3:14 pm
Location: Palafrugell (Girona)

Re: Temes Pendents per a Començar la Feina! PARTICIPA-HI!

Post by blues » Fri Sep 02, 2005 7:11 pm

no contesto tots els missatges de cop però si el que mes m'ha cridat l'atenció... particularment prefereixo catala.joomla.org si fos possible i si els del core team ho tenen previst i crec vist el que està passant amb els que parlen espanyol jajajajja (perdó brometa) seria ho millor... proposo que el Miquel que se li dona bé això de redactar ho exposi al core team de manera urgent... a viam com si posen (no hem d'oblidar que l'equip del core va encarregar-me de manera oficial la creació de l'equip de traducció del català, per tant partim d'una suposada oficialitat).

El hosting bueno ja vurem si els hi poso una icona de cedit per... puc aconseguir un hosting apanyadet.

Lo dels Gat cats burrus ases etc etc  no m'entusiasma.. prefereixo la tipografia del logo original del proyecte el natiu amb una lleugera pincellada amb referencia a la diferenciació... tampoc cal possar la senyera me penso que aqui tenim gent que fa bons dissenys i per tant podem fer una cosa fina, és més a mi particularment m'agradaria que fos una cosa fina... Com diu l'Oscar cadascú té les seves idees polítiques naltros hem de ser imparcials amb aquest tema.

La meva preferencia d'objectiu urgent seria (de major importància a menys)
1.- Literatura de la bona per demanar als del core catala.joomla.org
2.- Redacció d'un document d'ordre internt entre els membres de la comunitat (reitero alló de... tots tenim interessos al.liens)
3.- Concurs d'idees Plantilla web i logo

a partir d'aquí ja veuriem...

PD: reitero la meva intenció de contactar amb Manel Zaera per irformarlo d'aquesta moguda i conèixer de primera mà la seva postura al respecte.
Com ja he comentat vaig enviarli un correo electrònic del qual no he rebut contesta igual l'adreça electrònica no és vàlida:

adjunt-ho el correu que vaig enviar-li el dia 23.08.2005

********************************************************************
Hola Manel,
No ens coneixem, però he seguit la teva trajectoria amb mambo en català a mamboforge.net.
En aquest moments hi ha hagut força canvis amb $ambo i un grupet d'usuaris volem crear un comunitat de Mambo en català, a mi particularment m'agradaria que, si pots i vols, tu en formesis part perque me penso que ets una persona amb ganes de treballar.

En tot cas estem a la primera fase i n'etem parlant amb altres membres per mirar si podem tirar endevant aquesta iniciativa, de moment només son converses d'MSN perque no volem prendre cap mena d'iniciativa fins que no hi hagi un número determinat d'usuaris,... en fi ho deixo aquí si hi estàs interessat mínimament posa't en contacte amb mí... bé mitjançant l'mail o bé per l'MSN (si el fas servir t'ho recomano) l'adreça meva d'msn és [email protected]

Gràcies i perdona la intromissió,

Josep M. Farrarons-Turró
**********************************************************
Josep M.

User avatar
Oskr
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 44
Joined: Thu Sep 01, 2005 11:29 pm

Re: Temes Pendents per a Començar la Feina! PARTICIPA-HI!

Post by Oskr » Sat Sep 03, 2005 6:11 pm

Hola, com tenim les coses de la feina per fer? Han dit res els de Core Team sobre el nom de domini, si es vïable o no?
I res bona gent, ja anareu informant aquí de les novetats i seguim en contacte!
Fins ara

User avatar
Oskr
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 44
Joined: Thu Sep 01, 2005 11:29 pm

Re: Temes Pendents per a Començar la Feina! PARTICIPA-HI!

Post by Oskr » Mon Sep 05, 2005 7:57 am

Mirant el site joomla! veig que molts llocs webs estàn naixent a diferents zones del món, països àrbas, escandinaus, alemanya... Un èxit no?
Jo em demàn com tenim nosaltres les coses, què hem de fer i si ens animam a començar a fer feina i planejar què hem de fer amb el futur del catala.joomla.org
Un segon domini que se m'ocorreix és: joomlaencatala.org o bé joomlacatala.org
De totes maneres optaria per un catala.joomla.org

Fins ara

jakira
Joomla! Intern
Joomla! Intern
Posts: 74
Joined: Sun Aug 21, 2005 9:13 am
Location: España

Re: Temes Pendents per a Començar la Feina! PARTICIPA-HI!

Post by jakira » Mon Sep 05, 2005 9:09 am

Després de llegir uns pocs missatges del que passat durant aquest cap de setmana per aquest foro...-es impressionant el que es pot escriure en un dia i mig- crec que aquest foro es un dels més coherents i sensats.

Be, al que anava. Pensant en la comunitat joomla globalment, crec que seria un encert el domini catala.joomla.org sempre i quan el core team estigués d'acord.
També pense que seria una forma d'organitzar a tota la comunitat joomla un poc millor ja que qualsevol usuari que volgués trobar alguna cosa de joomla amb el seu idioma sabría ràpidament quin domini escriure per trobar-ho.

En fi, si haveu fet algún avanç amb el tema del domini amb la petició al Core Team sería interessant saber-ho.

També m'agraden les propostes que haveu llançat i pense que es qüestió de deixar per escrit un pla de treball més concret.

Fins ara

User avatar
shacker
Joomla! Explorer
Joomla! Explorer
Posts: 310
Joined: Fri Aug 19, 2005 3:50 pm
Contact:

Re: Temes Pendents per a Començar la Feina! PARTICIPA-HI!

Post by shacker » Mon Sep 05, 2005 9:33 am

El subdomini em sembla perfecte.
Algú sap quines prestacions té un subdomini?
En el cas que fos limitat sempre es pot redireccionar.
I aixi mai es perd l'origen.

Records
Desarrollo y Downloads para Joomla!
http://www.joomlaspanish.org
Joomla! Spanish 2005-2009 + de 1.000.000 de descargas

http://joomlacode.org/gf/project/spanish/

User avatar
cms-hispano.org
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 35
Joined: Mon Aug 22, 2005 8:17 am
Location: Palma de Mallorca - Spain
Contact:

Re: Temes Pendents per a Començar la Feina! PARTICIPA-HI!

Post by cms-hispano.org » Mon Sep 05, 2005 9:54 am

Seguint un poquet el fil de les vostres aportacions, podem procedir *ja* amb les següents accions (anem poc a poc però sobre SEGUR!):

1. Sol.licitud al Core Team d'un subdomini catala.joomla.org. (O, al menys, de la possibilitat d'habilitar-lo)
2. Registre d'un altre domini: joomlacatala.org (o qualsevol altre)
3. Elaboració d'un pla de feina (al menys un "overview" del que es pot fer)

Ja que ara per ara els que més comunicació - i antiguitat - tenim al fòrum som blues i jo, proposo que les accions esmentades s'executin de la següent manera:

1. Sol.licitud... l'escric jo mateix en nom dels membres i faig un post amb sortida i resposta.
2. Registre... hi ha agun de vosaltres amb servei de registre que, d'alguna manera, vulgui "esponsoritzar" el registre? Recordeu que QUALSEVOL acció presa en nom de la comunitat és SEMPRE propietària de la comunitat, no de qui executa l'acció!
3. Elaboració... igualment, i ja que a més blues ha fet bastant feina sobre traduccions Mambo, proposo que entre ell i jo muntem un pla més o menys elaborat per a la vostra consideració.

Salut!
miguel @ cms-hispano.org
I like pigs. Dogs look up to us. Cats look down on us. Pigs treat us as equals. (Sir Winston Churchill)

User avatar
shacker
Joomla! Explorer
Joomla! Explorer
Posts: 310
Joined: Fri Aug 19, 2005 3:50 pm
Contact:

Re: Temes Pendents per a Començar la Feina! PARTICIPA-HI!

Post by shacker » Mon Sep 05, 2005 10:15 am

cms-hispano.org wrote: Seguint un poquet el fil de les vostres aportacions, podem procedir *ja* amb les següents accions (anem poc a poc però sobre SEGUR!):

1. Sol.licitud al Core Team d'un subdomini catala.joomla.org. (O, al menys, de la possibilitat d'habilitar-lo)
2. Registre d'un altre domini: joomlacatala.org (o qualsevol altre)
3. Elaboració d'un pla de feina (al menys un "overview" del que es pot fer)
Resposta:
1. subdomini catala.joomla.org (perfecte)
2. Registre d'un altre domini: joomlacatala.org (o qualsevol altre) joomlacatala.org ja va bé
3. Elaboració d'un pla de feina (al menys un "overview" del que es pot fer) Aixó els coordinadors endavant.
1. Sol.licitud... l'escric jo mateix en nom dels membres i faig un post amb sortida i resposta.
2. Registre... hi ha agun de vosaltres amb servei de registre que, d'alguna manera, vulgui "esponsoritzar" el registre? Recordeu que QUALSEVOL acció presa en nom de la comunitat és SEMPRE propietària de la comunitat, no de qui executa l'acció!
3. Elaboració... igualment, i ja que a més blues ha fet bastant feina sobre traduccions Mambo, proposo que entre ell i jo muntem un pla més o menys elaborat per a la vostra consideració.
Resposta:
1. Sol.licitud... (Per mi no ni ha problema)
2. Registre...  Pel registre no hi ha problema,crec que jo tinc un sponsor just per a això.És una entitat cultural sense ànim de lucre
3. Elaboració...(D'acord ja es pot començar fer)
Records
Desarrollo y Downloads para Joomla!
http://www.joomlaspanish.org
Joomla! Spanish 2005-2009 + de 1.000.000 de descargas

http://joomlacode.org/gf/project/spanish/

jakira
Joomla! Intern
Joomla! Intern
Posts: 74
Joined: Sun Aug 21, 2005 9:13 am
Location: España

Re: Temes Pendents per a Començar la Feina! PARTICIPA-HI!

Post by jakira » Mon Sep 05, 2005 10:48 am

Bo, jo també n'estic d'acord amb aquestes propostes i em sembla be el que respòn shacker.

Per mi podeu tirar endavant.

Respecte al grup de mambocatala al mamboforge... n'estat seguint un poc les passes que han donat, i tinc el mateix pareixer que blues respecte aquest tema. Sembla que aquest grup de gent ha optat per seguir col·laborant amb miró i mambo. Espere que en uns dies ens puguen fer alguna resposta al correu que envià blues a Manel.
De totes formes, jo done un vot per continuar coordinant a la gent que vullga col·laborar al joomlacatala des d'ací.

Salut.

User avatar
Oskr
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 44
Joined: Thu Sep 01, 2005 11:29 pm

Re: Temes Pendents per a Començar la Feina! PARTICIPA-HI!

Post by Oskr » Mon Sep 05, 2005 11:13 am

Hola a tots, veig que la cosa comença a moure's i dóna gust veure que som pocs però valents i ben avinguts.
Com deia el company Jakira, és un dels fòrums més sensats.

Sobre el que tracta aquest fil, per mi veig amb bons ulls les tres coses i dón el vist i plau.

1. Avanti, demanam catala.joomla.org
2. Avanti, cercam sponsor i vot per joomlacatala.org o bé joomlaencatala.org
3. Avanti, començau a fer l'esboç del guió de coses a fer i després entre tots el repassam i feim la versió final.

Sobre la comunitat que ha començat la llista de correu de mambo, esperaria si responen i com es posicionen i després aactuem en conseqüència.

Fins ara companys.

User avatar
blues
Joomla! Explorer
Joomla! Explorer
Posts: 490
Joined: Fri Aug 19, 2005 3:14 pm
Location: Palafrugell (Girona)

Re: Temes Pendents per a Començar la Feina! PARTICIPA-HI!

Post by blues » Mon Sep 05, 2005 1:38 pm

Bones... alguna resposta a alguna pregunta, segon me ve al cap i també alguna idea... (tot el es escric és debatible, no cal ni dir-ho)

El subdomini catala.joomla.org no depen de nosaltres ha de ser el core team que ha de donar el vist i plau. En quan a la limitació no crec que n'hi hagi cap ja que la web la tindrem en un servidor a tal efecte. Després ploraré una mica al meu proveidor a vere si ens regala algo... a canvi segurament voldrà que hi posem a algun lloc espai cedit per...

Joomlacatala.org me sembla perfecte com a registre crec que ara el nom de registre es de 10/15 euros annuals així que no es una despesa excesiva. El domini .CAT serà vàlid d'aquí un mesos però en aquests moments està en 'pausa' Caldrà està molt pendent per poderlo registrar al seu moment per exemple joomla.cat. Com que nosaltres no som cap associació ni res el nom de domini l'ha de registrar una persona o una empresa. Jo mai desconfio de ningú per tant en tinc prou amb qui registri l'esmentat domini digui públicament que no s'usarà per res més que per la finalitat descrita.

Som poques persones en aquests moments confio que que anirem ampliant de mica en mica. Suposo que esteu amb mi per dir que això  'és una comunitat oberta a tots' i que totho ha de ser benvingut/da. Tots tenim la nostra manera de guanyar-nos ses garrofes, per tant hem de ser conscients de que a la comunitat i dediquem el temps que hi podem i que no ens hem d'obligar més del que moralment poguem.

Nosaltres sóm un 'equip oficial de traducció de Joomla!' Per tant això ens obliga en certa maneraa complir uns terminis de lliurement si aquests ens son demanats. També hem de seguir unes pautes que ens venen marcades pel core team. La comunitat catalana depen del core team però amb una personalitat propia, ens ha de quedar clar. Més endevant posaré en un missatge del fòrum les premises que venen marcades per core team per traduir Joomla!.

En aquests moment no hi ha cap versió disponible de Joomla! Per tant hem d'esperar-nos a fer res, no obstant reitero la importancia de redactar un document que serà públic en tot moment sobre els objectius, normes bàsiques, comportaments, etc etc sobre la comunitat catalana. Proposo al Miquel per a redactar el primer document i sobre ell la resta suggerir modificacions etc etc... ja m'enteneu.

Per acabar a manera personal afegir que som poquets ara per ara però me sento orgullòs de ser col.laborador d'un projecte amb gent com vosaltres. Espero que el respecte i bon ambient que ara mateix se respira continuï.

salut
Josep M.

crealogica
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 3
Joined: Mon Jul 16, 2007 11:51 am

Re: Temes Pendents per a Començar la Feina! PARTICIPA-HI!

Post by crealogica » Mon Jul 16, 2007 12:08 pm

Bon dia a tots...

Soc en Jaume de Sabadell i aqui a l'empresa després de 3 anys amb mambo just fa un mes hem fet un salt a la versió estable de Joomla (massa actualitzacions i parxes a mambo... ja feia el burro). Ara em poso a llegir el vostre post i m'ha interessat força.

Com ha quedat la història??? he provat catala.joomla.org i l'altre domini que proposàveu fa un parell d'anys i no us trobo per enlloc.

Bé, salut i gràcies.

User avatar
Seikei
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 11
Joined: Sat Jun 23, 2007 2:33 pm
Location: Barcelona, Catalunya
Contact:

Re: Temes Pendents per a Començar la Feina! PARTICIPA-HI!

Post by Seikei » Mon Jul 16, 2007 3:37 pm

Hola crealogica,

Vas errat, el seu domini és http://www.joomlacatala.org . Però la web va romandrà inactiva durant un any i un altre projecte ha començat des de fa menys de dues setmanes amb un munt de traduccions: http://www.joomlacat.org .

User avatar
el_libre
Joomla! Enthusiast
Joomla! Enthusiast
Posts: 162
Joined: Wed May 23, 2007 10:09 pm
Location: Barcelona
Contact:

Re: Temes Pendents per a Començar la Feina! PARTICIPA-HI!

Post by el_libre » Mon Jul 14, 2008 11:13 pm

I un any després algunes comunitats desapareixen, d'altres es mantenen intactes i d'altres sorgeixen de nou.CATMidia.CAT s'ha passat al joomla, surt una comunitat anomenada joomla.cat i una altra joomlaedu.cat i joomlacat.org tanca les seves portes.Paciència, sempre hi haurà algú treballant pel joomla.

el_libre

www.catmidia.cat
[email protected]
http://www.catmidia.cat
Catalan Translation Team / Catalan Community

User avatar
dverger
Joomla! Enthusiast
Joomla! Enthusiast
Posts: 146
Joined: Tue Aug 29, 2006 8:23 am
Location: Mallorca - Spain
Contact:

Re: Temes Pendents per a Començar la Feina! PARTICIPA-HI!

Post by dverger » Tue Jul 15, 2008 4:47 pm

Permeteu-me una aclaració cronològica: joomla.cat no ha sortit durant aquest any que comentes, el_libre, sinó que fa més de dos anys que està en línia (i es pot veure un històric aquí: http://web.archive.org/web/*/http://www.joomla.cat) ;)
Damià Verger - Member of the Catalan Joomla Translation Team
Be Free
http://www.joomla.cat - JUG Països Catalans & Catalan Joomla TT


Locked

Return to “Temes sobre la traducció”