Estat traducció Joomla 1.5 en català

Moderators: el_libre, General Support Moderators

Locked
aralpz
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 2
Joined: Thu Aug 03, 2006 9:28 pm

Estat traducció Joomla 1.5 en català

Post by aralpz » Fri Aug 04, 2006 9:21 am

Hola a totes i tots!
veig aquests fòrums una mica abandonadets... algú està traduint Joomla 1.5 al català? algú l'interessa?

Trevice
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 3
Joined: Fri Oct 27, 2006 1:52 pm
Location: Barcelona

Re: Estat traducció Joomla 1.5 en català

Post by Trevice » Fri Oct 27, 2006 2:08 pm

Sóc força nou en el Joomla, però estic portant 3 pàgines i he revisat la traducció al català de la 1.0.10, a més de traduir el JoomlaBoard 1.1.2 (si a algú li interessa...).

M'agrada poder treballar amb el Joomla en Català i m'agradaria col·laborar o fer la traducció de la v1.5

jaznow
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 15
Joined: Thu Oct 27, 2005 9:40 am
Location: Spain

Re: Estat traducció Joomla 1.5 en català

Post by jaznow » Mon Dec 18, 2006 12:09 pm

Trevice wrote: Sóc força nou en el Joomla, però estic portant 3 pàgines i he revisat la traducció al català de la 1.0.10, a més de traduir el JoomlaBoard 1.1.2 (si a algú li interessa...).

M'agrada poder treballar amb el Joomla en Català i m'agradaria col·laborar o fer la traducció de la v1.5
A mi m'interessaria la traduccio al català del Joomlaboard, per no repetir feina. La has penjat a algun lloc?

Gràcies!.

Trevice
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 3
Joined: Fri Oct 27, 2006 1:52 pm
Location: Barcelona

Re: Estat traducció Joomla 1.5 en català

Post by Trevice » Tue Dec 19, 2006 2:04 pm

Vaig mirar on podia penjar-ho, però la pàgina de joomla català sembla una mica morta. Temporalment el podràs trobar a magatzem.missatge.org/joomlaboard_1_1_2_(catalan,php).zip.

Per instalar-lo ja sabràs que has de copiar l'arxiu catala.php al directori /administrator/components/com_joomlaboard/language/

El més important, però és que a la configuració "local" de Joomla has de tenir seleccionat l'idioma català i al dodi de l'idioma ca_ES (respectant les majúscules i minúscules.

jaznow
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 15
Joined: Thu Oct 27, 2005 9:40 am
Location: Spain

Re: Estat traducció Joomla 1.5 en català

Post by jaznow » Wed Dec 20, 2006 9:22 am

Trevice wrote: Vaig mirar on podia penjar-ho, però la pàgina de joomla català sembla una mica morta. Temporalment el podràs trobar a magatzem.missatge.org/joomlaboard_1_1_2_(catalan,php).zip.

Per instalar-lo ja sabràs que has de copiar l'arxiu catala.php al directori /administrator/components/com_joomlaboard/language/

El més important, però és que a la configuració "local" de Joomla has de tenir seleccionat l'idioma català i al dodi de l'idioma ca_ES (respectant les majúscules i minúscules.
Hola, gràcies, pero al final el vaig descarregar d'aquest fil:
http://forum.joomla.org/index.php/topic,2395.0.html

Així que suposo que no cal que el deixis temporalment al teu servidor.
Moltes gracies i Salut!


Locked

Return to “Temes sobre la traducció”