Inserir vídeo tv3.cat

Moderator: el_libre

Locked
devaleitzer
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 1
Joined: Sun Apr 18, 2010 6:51 pm

Inserir vídeo tv3.cat

Post by devaleitzer » Sun Apr 18, 2010 6:58 pm

Bones,

m'agradaria poder inserir un vídeo de la tv3.cat al meu web amb Joomla! però no puc. Utilitzo l'allvideos, he provat amb les etiquetes {flvremote} i {mp4remote} i hi poso l'enllaç del vídeo (el del permalink que dónen a tv3) però no puc veure els vídeos, em dóna un error.

Algú em pot dir com ho puc fer?

gràcies!

User avatar
simfomet
Joomla! Intern
Joomla! Intern
Posts: 86
Joined: Mon Feb 02, 2009 8:19 pm

Re: Inserir vídeo tv3.cat

Post by simfomet » Thu Jul 29, 2010 8:34 am

Només se m'acut que el vídeo de tv3 no estigui en un format que reconegui allvideo o que no donen en aquest permalink (desconeixia aquest terme en els vídeos de tv3) l'enllaç directe on estigui allotjat el vídeo en qüestió.
Si el poguessis baixar i transformar en el format que vulguessis seria ideal però no sé si es pot fer.

iknasi
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 1
Joined: Wed Dec 08, 2010 4:05 pm

Re: Inserir vídeo tv3.cat

Post by iknasi » Wed Dec 08, 2010 4:09 pm

Pots inserir-lo amb el codi html que et donen a la pàgina del vídeo que vulguis instertar. Copies el codi i quan estiguis escribint l'article prem sobre el botó que diu html i copia el codi i ja està. Només hi ha un problema, almenys el que m'ha passat a mi, un cop hagis vist el video s'instalarà una cookie al navegador que si no la borres no et permetrà veure més la pàgina. Si trobo alguna solució ja comentaré.


Locked

Return to “Components, mòduls i joombots”