Ets 1Joomlaire? Llavors tens 1Servidor Web per a tu.

Moderator: el_libre

Locked
ferran
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 2
Joined: Mon Dec 31, 2007 6:00 pm

Ets 1Joomlaire? Llavors tens 1Servidor Web per a tu.

Post by ferran » Thu Aug 21, 2008 11:31 am

Ets 1Joomlaire? Llavors tens 1Servidor Web per a tu.

Degut el gran èxit del nou Website d'en Guillem i el seu equip a http://epkis.com

Fem ara extensiva aquesta oferta d' espai, allotjament i suport totalment gratuït al VPS de T ELECOOP.cat a tots:

els catalans que utilitzin Joomla

i que voguin compartir amb nosaltres la seva experiència i coneixement.

Que cal? simplement registre-vos a TELECOOP.cat poseu-vos en contacte amb mi ó amb en Guillem, i expliqueu-nos el projecte que teniu de la vostre web.

A l'arribar a les 10 webs organitzarem un concurs per a votar i premiar la millor i el millor equip i la millor editorial i la millor collaboració i la comunitat més activa.

KuBe
Joomla! Intern
Joomla! Intern
Posts: 60
Joined: Thu Sep 11, 2008 7:13 pm
Contact:

Re: Ets 1Joomlaire? Llavors tens 1Servidor Web per a tu.

Post by KuBe » Thu Sep 11, 2008 7:30 pm

Hola Ferran, no sabia que havies proposat això, s'hi ha apuntat algú?

Que sapigueu que el servidor que dona és realment bo i molt potent, a més no porta cap problema amb temes de permisos d'arxius i el joomla funciona de meravella, podeu comprovar a epkis.com hem posat un munt de components i la web és fluida.

epkis.com és una web d'informàtica dedicada al software lliure amb la intensió de crear una mica de comunitat.
Actualment disposem de comentaris en els articles, fòrums i missatgeria privada entre usuaris registrats per a permetre als visitants participar debatre i dir la seva.
Fem servir el sistema de perfils de Community builder per a que els usuaris puguin pujar una imatge al servidor i posar tot tipus d'informació sobre ell, amés per separat tenim un perfil per als fòrums per a indicar els diferents mitjans que tenim per comunicar-nos (gtalk, skype, msn...) i tot el necessari.
Estem treballant per a posar un sistema de butlletins per que arribi un correu electrònic cada vegada que escrivim algun article si l'usuari ho demana i també em començat a preparar una llista de programari lliure en català amb enllaços per a descarregar-lo per a diferents plataformes.

En general estic satisfet de epkis.com encara que no té gaires visitants que hi participin, però si que en tenim bastants que llegeixen.
Guillem Cuberes (KuBe) - Member of the Catalan Joomla Translation Team

Serrallonga
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 6
Joined: Mon Nov 24, 2008 5:19 pm

Re: Ets 1Joomlaire? Llavors tens 1Servidor Web per a tu.

Post by Serrallonga » Mon Nov 24, 2008 5:39 pm

Hola !!

Jo estic possant-me les piles amb el 1.5. Estic fent una web per una comunitat d'un bar musical i m'interessa la vostra proposta.

Estarem en contacte !!


Locked

Return to “Webs realitzades amb Joomla!”