Consells per web de descàrregues

Moderator: el_libre

Locked
ixeme
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 6
Joined: Fri Oct 21, 2016 5:47 pm

Consells per web de descàrregues

Post by ixeme » Fri Oct 21, 2016 5:56 pm

Bones.

Estic muntant una web on hi vull posar arxius per descarregar. Inicialment tots gratuits.

Es per això que voldria consells per triar el component de descàrregues que millor em pot anar. He provat el PhocaDownload i el jDownloads i no se quin triar.
Voldria un que sigui facil i al mateix temps configurable.

La web serà totalment de descàrregues i per tant ha de ser el component principal de la web.

Una altra cosa que volia provar es fer-ho amb el Virtuemart però no he trobat la opció "gratis" per vendre arxius descarregables. Tal i com he dit, la majoría d'arxius seríen de descàrrega gratuita però no descarto posar arxius de descarrega pagant. Es per això que pensava amb un component de carret de la compra.

¿Que en penseu? ¿Creieu que m'haig de decantar per un component de descàrregues, i quin? o m'he de decantar per un component de carret de la compra?

Salut

User avatar
el_libre
Joomla! Enthusiast
Joomla! Enthusiast
Posts: 162
Joined: Wed May 23, 2007 10:09 pm
Location: Barcelona
Contact:

Re: Consells per web de descàrregues

Post by el_libre » Sun Oct 23, 2016 3:03 pm

Salut!

En primer lloc gràcies per fer servir Joomla. És un sistema de gestió de continguts molt potent i estic segur que et podrà donar el que necessites.
Pel que he llegit veig que has tastat dues de les plataformes més utilitzades, tot i que no t'han convençut així que el meu consell és que et passis pel facebook de la comunitat de Joomla en Català on trobaràs més gent disposada a opinar i recomanar-te més complements i solucions pel que necessites.

https://www.facebook.com/Joomlacatala/

Amb el teu permís copio aquest missatge allà per veure quines són les respostes.
[email protected]
http://www.catmidia.cat
Catalan Translation Team / Catalan Community

ixeme
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 6
Joined: Fri Oct 21, 2016 5:47 pm

Re: Consells per web de descàrregues

Post by ixeme » Fri Oct 28, 2016 5:48 am

Permis concedit!

Ara passo pel Facebook per mirar-ho.

Gràcies


Locked

Return to “Webs realitzades amb Joomla!”