Salutació al forum

Moderator: el_libre

Locked
josepm
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 1
Joined: Mon Oct 10, 2005 5:22 am

Salutació al forum

Post by josepm » Mon Oct 10, 2005 6:02 am

Hola a tots

Acabo de descobrir aquest forum sobre Joomla. Estic interessat  en fer una web, tinc allotjament a lycos i estaba buscant un sistema no massa complicat per muntar una web. Des de lycos podia instal.lar Mambo pero en diferents forums m'han aconsellat pasarme a Joomla. Aquí estic disposat a apendre a fer funcionar aquest programa. Espero rebre l'ajut de vosaltres. Fins aviat.

Salutacions.

User avatar
blues
Joomla! Explorer
Joomla! Explorer
Posts: 490
Joined: Fri Aug 19, 2005 3:14 pm
Location: Palafrugell (Girona)

Re: Salutació al forum

Post by blues » Mon Oct 10, 2005 7:17 am

Salutacions Josep M.,
Intentarem fer el que poguem :)
Josep M.

User avatar
shacker
Joomla! Explorer
Joomla! Explorer
Posts: 310
Joined: Fri Aug 19, 2005 3:50 pm
Contact:

Re: Salutació al forum

Post by shacker » Mon Oct 10, 2005 5:10 pm

Hola josepm,
des de Barcelona una abraçada.
Records
Jordi
Desarrollo y Downloads para Joomla!
http://www.joomlaspanish.org
Joomla! Spanish 2005-2009 + de 1.000.000 de descargas

http://joomlacode.org/gf/project/spanish/

FloiT
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 4
Joined: Tue Oct 25, 2005 4:22 pm

Re: Salutació al forum

Post by FloiT » Tue Oct 25, 2005 5:01 pm

doncs jo dic el mateix.

Sóc novell, vull fer una web amb Joomla, no sóc programador, en tot cas seria dissenyador. Mmmm per on començo?
He llegit les normes, la veritat és que és complicat complir-les totes. Desconec si ja està explicat en algun lloc les preguntes que tinc, però no les sé trobar.
M'agradaria esbrinar com es comença des de zero (zero-zero). He mirat topics d'altres comunitats sobre com intal·lar, però no he vist enlloc que expliquessin des de zero zero.
Quina és l'última versió? Jo necessitaré instal·lar-lo en castellà. Vol dir això que hauria de fer les preguntes a un altre fòrum? Sóc aquí perquè sóc catalanoparlant, el fet que el necessiti ara en castellà és perquè les persones que administraran la web una vegada estigui feta són de Madrid; però jo espero després fer-ne més en català...
M'agradaria saber quina n'és l'última versió, des d'on la puc baixar i què fer després. Quin és el primer pas per fer una web amb Joomla? No és que sigui analfabet, però gairebé. Vull dir.... haig d'upload els arxius i aleshores hi ha un quadre d'administració on-line? o es fa al disc dur amb dreamweaver i després la penges?

FloiT
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 4
Joined: Tue Oct 25, 2005 4:22 pm

Re: Salutació al forum

Post by FloiT » Tue Oct 25, 2005 5:43 pm

perdó
voltant per aquí he trobat les meves respostes: http://www.todolinux.com/ftp/manuales/j ... os/1.1.htm

en fi, em reservo el dret, però a preguntar més coses...

User avatar
blues
Joomla! Explorer
Joomla! Explorer
Posts: 490
Joined: Fri Aug 19, 2005 3:14 pm
Location: Palafrugell (Girona)

Re: Salutació al forum

Post by blues » Tue Oct 25, 2005 10:36 pm

la darrera versió de joomla és la 1.0.3 a partir d'avui dimecres 26 s'alliberarà una beta de  Joomla 1.1 però no és per fer webs comercials sinó per provar-la i tal...
Una altra cosa íntegrament... en español, la traducció no la trobaràs pas... en català si que està íntegrament traduida... així que tu mateix...

salut,
Josep M.

FloiT
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 4
Joined: Tue Oct 25, 2005 4:22 pm

Re: Salutació al forum

Post by FloiT » Tue Oct 25, 2005 10:56 pm

gràcies per la resposta

que fort que no hi hagi traducció íntegre en castellà.... però de moment no tinc elecció

m'he baixat la versió 1.0.3 (de http://developer.joomla.org/sf/go/proje ... joomla_1_0 ). Això de l'idioma suposo que s'afegeix (es canvia) després, oi? Vull dir que no haig de baixar la versió en castellà o català des de bon començament...
de moment he quedat encallat a la fase comprovar que el servir web suporta PHP, que em temo que no (comencem malament, però tranquils, ho superaré i us faré els milions de preguntes promeses).


Locked

Return to “Offtopics”