Reconvertir web PHP a Joomla

Moderator: el_libre

Locked
miquel6
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 3
Joined: Wed Aug 08, 2012 12:09 pm

Reconvertir web PHP a Joomla

Post by miquel6 » Wed Aug 08, 2012 12:27 pm

Hola a tothom.
Sóc nou en això del Joomla, ho tinc instal·lat i hi he jugat una mica.
El problema que tinc és que vaig fer una web fa temps de lloguer i venda de vehicles en PHP i MySQL a pèl.
Ara vull emprar Joomla per la web, però reaprofitant part de la feina feta (no és una pàgina estàtica com vos he dit, ja he vist tutorials per reconvertir pàgines estàtiques a Joomla).
El que no se és per on començar. Perdonau si dic alguna bestiesa però acabo de començar en Joomla :-[
Idealment el que voldria fer seria que el Joomla agafàs les dades del meu backoffice i les publiqués a la web. No se si això és possible, o si hauria de fer via mòduls/components o què.
També se que hi ha components de Joomla per fer lloguer i venda de vehicles, però la veritat, el que tinc fet és molt específic amb una sèrie de característiques que no crec que trobi (al manco de manera gratuïta), ja que a part de la gestió, també duu tota la relació amb els clients, entre d'altres coses.
Per on em recomanau que comenci? Si ho he de fer tot de nou amb Joomla, algun tutorial per començar a desenvolupar mòduls/components per tenir la mateixa estructura de dades que a la meva web?

moltes gràcies

Locked

Return to “Offtopics”