Kor ser du Are Kalvø?

Generelle spørsmål vedrørende Joomla

Moderators: sone12, Per Yngve Berg

Locked
toyni
Joomla! Intern
Joomla! Intern
Posts: 77
Joined: Mon Oct 20, 2008 8:18 am
Location: Hebnes i Ryfylke

Kor ser du Are Kalvø?

Post by toyni » Thu Feb 12, 2009 3:00 pm

På ei nettside eg er administartor for har eg fått ei pussig utfordring. På www.magasinett.no skal du sjå ein meny, under den eit banner kor det står Magasinett - for deg som meiner noko, og på høgde med dette banneret skal det vere eit bilde av Are Kalvø.

Når ein kollega av meg opnar nettsida på si maskin, så har bildet av Kalvø hamna langt, langt nede i høgre spalte, slik at det er tomt ved sidan av Magasinett-banneret. Eg har aldri sett at det oppfører seg slik nore andre stader, berre hjå ho.

Er det andre som opplever det same? Eg ser ikkje nokon grunn til å setje himmel og jord i bevegelse viss dette berre skjer hjå ho. Er det noko som skjer mange stader, så må eg jo ta tak i det.

Takk for hjelpa til den som gidd.

User avatar
sone12
Joomla! Champion
Joomla! Champion
Posts: 5446
Joined: Wed Oct 11, 2006 1:12 pm
Location: Kristiansand, Norway
Contact:

Re: Kor ser du Are Kalvø?

Post by sone12 » Thu Feb 12, 2009 3:27 pm

Ser riktig ut for meg...sitter på mac, testet med Firefox, safari og Opera.
Kristian P. Granrud

User avatar
rued
Joomla! Virtuoso
Joomla! Virtuoso
Posts: 4840
Joined: Fri Sep 16, 2005 10:23 pm
Location: Finland / Norway
Contact:

Re: Kor ser du Are Kalvø?

Post by rued » Thu Feb 12, 2009 5:00 pm

Siden er fin på Linux i Opera, Safari og Firefox
Men ikke på Windows i Internet Explorer 6 som overraskende "mange" ennå bruker, i IE 5.5 og eldre ser det slettes ikke så bra ut - men det er lite å bry seg om. ;)

Ser ut som siden blir for trang i IE6 og eldre, noe du kan endre på evd å slenge inn et eget stilark hvor du endrer bredde på hoved- eller sidefeltet. Evt. fjerner litt padding.

I designets index.php under koden som henter inn stilarket slenger du inn f.eks (om du ikke allerede har noe slik):

Code: Select all

	<!--[if lte IE 6]>
		<link href="<?php echo $this->baseurl ?>/templates/<?php echo $this->template ?>/css/ieonly.css" rel="stylesheet" type="text/css" />
	<![endif]-->
Pluss at du legger inn en css-fil med overstyringer for IE6 (ieonly.css).
Rune Rasmussen - https://syntaxerror.no/
Norske nettløsninger og integrasjoner, brukerstøtte og vedlikehold m.m. for betalende kunder.

Norske oversettelser -> viewtopic.php?f=210&t=1006497

toyni
Joomla! Intern
Joomla! Intern
Posts: 77
Joined: Mon Oct 20, 2008 8:18 am
Location: Hebnes i Ryfylke

Re: Kor ser du Are Kalvø?

Post by toyni » Thu Feb 12, 2009 8:26 pm

Aha. Og no er det fristande å seie noko stygt om IE, men eg beherskar meg sjølvsagt og slenger heller inn denne koden du var så grei og gav meg. Takk for hjelpa!


Locked

Return to “Generelt”