[LØST]RS gallery med 1000 bilder....

Spørsmål vedrøredne tredjepartsutvidelser som komponenter, moduler etc.

Moderators: Per Yngve Berg, sone12

Locked
annebrith75
Joomla! Explorer
Joomla! Explorer

[LØST]RS gallery med 1000 bilder....

Post by annebrith75 » Wed May 07, 2008 9:02 am

Postet et innlegg om dette i ste men det har visst forsvunnet så moderator om du finner det så vet jeg ikke hva som har gått galt...for jeg ser det ikke...men over til saken...

Tester ut rsgallery på min egen side nå og lurer litt på hvordan dere andre gjør det sånn rent praktisk når det er mange bilder...

bildene legger seg jo i items og blir ikke dette litt mye etterhvert.....er det mulig å lage seg mapper som man kan velge av?? eller er jeg på bærtur her? :-[

VET jo at jeg kan lage forskjellige gallerier men hva gjør jeg når jeg har lagt bildene inn i galleriene???

Sikkert en løsning på dette for å få det oversiktlig...noen som kan hjelpe???

Har sikkert 20 forskjellige gallerier som skal inn på siden MED opp til 50 bilder i hvert galleri...

Takker for svar!!!!
Last edited by annebrith75 on Thu May 08, 2008 9:35 am, edited 1 time in total.

annebrith75
Joomla! Explorer
Joomla! Explorer

Re: RS gallery med 1000 bilder....

Post by annebrith75 » Thu May 08, 2008 9:09 am

Vel dette har løst seg selv....når man laster opp bildene legger man de rett i kategorier. Etterpå har man ikke behov for å forandre mer...det KAN gjøre på manage items men ok...

En annen atrig ting med dette galleriet er at du slipper å lage egen forside OG alle bildene rullerer dvs om man titter på ffronten 1 gang er det ikke samme bildene der neste gang GENIALT hihi

:D :D

takk til bueskyteren som tipset meg om denne flotte extentionen!! :D

Locked

Return to “Komponenter/moduler/mambots”