League Manager problemer ( utviklet av Marko Bischof )

Spørsmål vedrøredne tredjepartsutvidelser som komponenter, moduler etc.

Moderators: Per Yngve Berg, sone12

Locked
passage
Joomla! Enthusiast
Joomla! Enthusiast

League Manager problemer ( utviklet av Marko Bischof )

Post by passage » Mon Mar 27, 2006 5:32 pm

Hei!

Jeg kjøpte i sin tid "League Manager Pro" fra Marko Bischof ( et meget velutviklet og kult komponent )

Men dessverre stoppet all support 2 dager etter at jeg skaffet meg dette. Sidene hans er lagt ned og det er ikke mulig å få tak i ham lenger hverken på e-post eller noen annen kommunikasjonsmetode jeg har forsøkt. :-)

Problemet mitt er nå at dette komponentet ikke virker med Joomla. Det vil si, noen steder/ganger kan man skrive/endre informasjon, andre ganger ikke. Så det virker som om noe er litt galt. hehe. Men jeg aner ikke helt hva som er galt eller hvordan man evt. kan gå frem for å få fikset på dette. Muligens er det noen enkle grep som kan gjøres her eller der, muligens ikke. Uansett så trenger jeg litt hjelp og lurer på om det finnes noen smarte sjeler der ute som kunne tenke seg å hjelpe. Ihvertfall ved å ta en liten titt og se om noe kan gjøres helt enkelt. Det kommer ikke noen feilmelding eller noe annet som kan gi en indikasjon på hva som er feil heller. Så det er lite jeg kan gjøre for å forklare mer nøyaktig hva som er feil, uten å vise siden. Men det kan jeg godt gjøre. Det er bare å sende meg en PM, så vil jeg sende info over til deg.

Håper noen kunnskapsrike kan hjelpe meg med dette da jeg er ekstremt fornøyd med komponentet og vil svært gjerne oppgradere siden til Joomla nå!

På forhånd takk!
En for alle, alle for Joomla! / One for all, all for Joomla!
Web design Agency: http://www.webverksted.no --> Making the web beautiful with Joomla!
Member of Joomla! in Norway: http://www.joomlainorge.no --> Norwegian Joomla! association

Locked

Return to “Komponenter/moduler/mambots”