"You cannot login. There are no administrators set up."

Henvendelser om administrasjon og installering av Joomla

Moderators: sone12, Per Yngve Berg

Locked
User avatar
MacEide
Joomla! Intern
Joomla! Intern
Posts: 56
Joined: Sat May 10, 2008 11:09 am

"You cannot login. There are no administrators set up."

Post by MacEide » Thu Aug 07, 2008 8:12 am

Eg har nettopp installert ein heilt scratch joomla-pakke og får denne feilmeldingen når eg prøver å logge meg inn som administraor...

I MySQL-databasen sjekka eg jos_users-tabellen og der ligger administrator inne (Super Administrator). Etter å ha lest litt rundt prøvde eg å endre denne til "super administrator", "superadministrator" (det er det det heiter i jos_usertypes...) og "administrator".

Eg har prøvd ein heil del andre ting som eg har kome over og, men INGEN ting har hjulpe noko som helst :(

På framsida så får eg opp følgande feilmelding:

"DB function failed with error number 1064
You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '-2008_jos_session WHERE session_id = '84e5039c5972bf307a83b2ccf5856f0b'' at line 2 SQL=SELECT session_id FROM web-2008_jos_session WHERE session_id = '84e5039c5972bf307a83b2ccf5856f0b'
SQL =

SELECT session_id
FROM web-2008_jos_session
WHERE session_id = '84e5039c5972bf307a83b2ccf5856f0b'"

session_id forandrar seg for kvar refresh av sida...

Eg skjønar ingen ting...

User avatar
sone12
Joomla! Champion
Joomla! Champion
Posts: 5446
Joined: Wed Oct 11, 2006 1:12 pm
Location: Kristiansand, Norway
Contact:

Re: "You cannot login. There are no administrators set up."

Post by sone12 » Thu Aug 07, 2008 8:17 am

Om det er en helt fersk innstallasjon og du får en feil med en gang så ville jeg prøvd å innstallere på nytt, da med en fersk ny database også.
Kristian P. Granrud

User avatar
MacEide
Joomla! Intern
Joomla! Intern
Posts: 56
Joined: Sat May 10, 2008 11:09 am

Re: "You cannot login. There are no administrators set up."

Post by MacEide » Thu Aug 07, 2008 8:22 am

Det gløymte eg å nemna: Eg har sletta databasen 4-5 gonger og installert heilt ferskt like mongen gonger...

User avatar
rued
Joomla! Virtuoso
Joomla! Virtuoso
Posts: 4840
Joined: Fri Sep 16, 2005 10:23 pm
Location: Finland / Norway
Contact:

Re: "You cannot login. There are no administrators set up."

Post by rued » Thu Aug 07, 2008 8:24 am

Se http://forum.joomla.org/viewtopic.php?f ... 9#p1372589 ;)

Men hvorfor i huleste er du inne i databasen og roter til, hvilken installasjonsguide følger egentlig du?
Rune Rasmussen - https://syntaxerror.no/
Norske nettløsninger og integrasjoner, brukerstøtte og vedlikehold m.m. for betalende kunder.

Norske oversettelser -> viewtopic.php?f=210&t=1006497

User avatar
MacEide
Joomla! Intern
Joomla! Intern
Posts: 56
Joined: Sat May 10, 2008 11:09 am

Re: "You cannot login. There are no administrators set up."

Post by MacEide » Thu Aug 07, 2008 8:33 am

Grunnen til at eg er i databasen, var for å sjå om det verkeleg var sant det eg fekk beskjed om at det ikkje var satt opp ein administrasjonskonto, men det var der jo.
Så leste eg på det engelske joomla-forumet at folk hadde fiksa den same feilen med å endre "Super Administrator" til "super administrator", "superadministrator" eller bare "administrator".

Derfor i huleste er eg inne i databasen og "roter til".

Eg følger GUI eller kva ein kallar det når du legger opp ein fresh install og går inn på sida...

User avatar
MacEide
Joomla! Intern
Joomla! Intern
Posts: 56
Joined: Sat May 10, 2008 11:09 am

Re: "You cannot login. There are no administrators set up."

Post by MacEide » Thu Aug 07, 2008 8:38 am

Log/Error Message:
[quote]\"You cannot login. There are no administrators set up.\"[/quote]
[quote]\"DB function failed with error number 1064 You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near \'-2008_jos_session WHERE session_id = \'84e5039c5972bf307a83b2ccf5856f0b\'\' at line 2 SQL=SELECT session_id FROM web-2008_jos_session WHERE session_id = \'84e5039c5972bf307a83b2ccf5856f0b\' SQL = SELECT session_id FROM web-2008_jos_session WHERE session_id = \'84e5039c5972bf307a83b2ccf5856f0b\'\"[/quote]
Actions Taken To Resolve:
Skifta bruker-nivå frå \"Super Administrator\" til \"super administrator\", \"superadministrator\" og \"administrator\" då fleire hadde løyst liknande problem med dette.
Resatt weblesar etter at fleire hadde fiksa liknande problem med dette.

Diagnostic Information
Joomla! Version: Joomla! 1.0.15 Stable [ Daytime ] 22 February 2008 23:00 UTC
configuration.php: Writable (Mode: 644 ) | RG_EMULATION: Disabled
Architecture/Platform: FreeBSD 6.3-RELEASE-p2 ( amd64) | Web Server: Apache ( test.framnes.vgs.no ) | PHP Version: 5.2.6
PHP Requirements: register_globals: Disabled | magic_quotes_gpc: Enabled | safe_mode: Disabled | MySQL Support: Yes | XML Support: Yes | zlib Support: Yes
mbstring Support (1.5): Yes | iconv Support (1.5): Yes | save.session_path: Writable | Max.Execution Time: 30 seconds | File Uploads: Enabled
MySQL Version: 5.0.51a ( Localhost via UNIX socket )

Extended Information:
SEF: Disabled | FTP Layer: N/A | htaccess: Not Implemented
PHP/suExec: User and Web Server accounts are the same. (PHP/suExec probably installed)
PHP Environment: API: cgi-fcgi | MySQLi: Yes | Max. Memory: 64M | Max. Upload Size: 2M | Max. Post Size: 8M | Max. Input Time: 60 | Zend Version: 2.2.0
Disabled Functions:
MySQL Client: 5.0.51a ( latin1 )

User avatar
sone12
Joomla! Champion
Joomla! Champion
Posts: 5446
Joined: Wed Oct 11, 2006 1:12 pm
Location: Kristiansand, Norway
Contact:

Re: "You cannot login. There are no administrators set up."

Post by sone12 » Thu Aug 07, 2008 9:18 am

Takk for tillegsinfoen. Jeg klarer ikke å se at noe skal være feil med innstillinger på server etc.
Kan du prøve å gjøre innstallasjonen på denne måten som linken min viser, om du ikke har prøvd det: http://help.joomla.org/content/view/39/132/

Ellers har jeg et litte tillegsspørsmål til deg, finnes det noen andre vellykede innstallasjoner på serveren?
Kristian P. Granrud

User avatar
sone12
Joomla! Champion
Joomla! Champion
Posts: 5446
Joined: Wed Oct 11, 2006 1:12 pm
Location: Kristiansand, Norway
Contact:

Re: "You cannot login. There are no administrators set up."

Post by sone12 » Thu Aug 07, 2008 9:32 am

PS: har du prøvd å logge deg inn med brukernavn: admin?
Kristian P. Granrud

User avatar
MacEide
Joomla! Intern
Joomla! Intern
Posts: 56
Joined: Sat May 10, 2008 11:09 am

Re: "You cannot login. There are no administrators set up."

Post by MacEide » Thu Aug 07, 2008 9:35 am

OK, eg skal prøve slik lenkja viser.

Ja, det er allereie ein fungerande installasjon på serveren. Denne installasjonen er lagt til eit subdomene foreløpig og skal vera ei oppgradering av den fungerande sida. Når eg er ferdig, kopierar eg den over.

Edit: Det er slik eg har gjort det heile tida.

User avatar
MacEide
Joomla! Intern
Joomla! Intern
Posts: 56
Joined: Sat May 10, 2008 11:09 am

Re: "You cannot login. There are no administrators set up."

Post by MacEide » Thu Aug 07, 2008 9:38 am

Ja, det er admin eg har brukt heile tida ettersom det var det eg fekk opplyst på siste sida av installasjonen. Har prøvd med administrator og forskjellig andre, men ingen ting har fungert, har fått same feilmelding heile tida.

Så no er me eigentleg like langt?

User avatar
sone12
Joomla! Champion
Joomla! Champion
Posts: 5446
Joined: Wed Oct 11, 2006 1:12 pm
Location: Kristiansand, Norway
Contact:

Re: "You cannot login. There are no administrators set up."

Post by sone12 » Thu Aug 07, 2008 10:05 am

*Mod note: Flyttet emne fra "komponenter, moduler og mambots" til Joomla! 1.0 ‹ Administrasjon/installasjon

Da er vi foreløpig like langt ja. Syns det er litt rart at du har fått samme problem så mange ganger. Hva med å innstallere J.1.5 en gang for gøy for å se om det funker.
Kristian P. Granrud

User avatar
MacEide
Joomla! Intern
Joomla! Intern
Posts: 56
Joined: Sat May 10, 2008 11:09 am

Re: "You cannot login. There are no administrators set up."

Post by MacEide » Thu Aug 07, 2008 11:12 am

No har eg installert fresh Joomla 1.5 og den fungerte som bare juling...
Eg er nesten litt freista til å berre bruke den då, men det er vel ein god del plugins/extensions osv som ikkje støtter den versjonen, er det ikkje det?

Kva er bra/dårleg med dei to versjonane?

(Eigentleg vil eg bruke 1.0, men om det ikkje lar seg gjer, så er det jo ingen andre alternativer.)

User avatar
sone12
Joomla! Champion
Joomla! Champion
Posts: 5446
Joined: Wed Oct 11, 2006 1:12 pm
Location: Kristiansand, Norway
Contact:

Re: "You cannot login. There are no administrators set up."

Post by sone12 » Thu Aug 07, 2008 11:32 am

MacEide wrote:No har eg installert fresh Joomla 1.5 og den fungerte som bare juling...
Eg er nesten litt freista til å berre bruke den då, men det er vel ein god del plugins/extensions osv som ikkje støtter den versjonen, er det ikkje det?

Kva er bra/dårleg med dei to versjonane?

(Eigentleg vil eg bruke 1.0, men om det ikkje lar seg gjer, så er det jo ingen andre alternativer.)
Jøss....at den funka i første forsøk og at ikke joomla 1.0.x etter fire forsøk, blir bare ekstremt merkelig.

Dine nye spørsmål her blir litt off topic, men kikk på extensions og se om de utvidelsene du trenger finnes for Joomla!1.5. Om dem gjør det, så hadde jeg ikke vært i tvil på hva jeg hadde valgdt.
Kristian P. Granrud


Locked

Return to “Administrasjon/installasjon”