Jeg lager hjemmeside for en artist. Vedkommende har en diskografi bak seg som er lengre enn lang. Karrieren strekker seg over +/- 25 år, og antall plateutgivelser er mange. P.t. har jeg kun organisert dette som Section: "Discography" og derigjen delt inn i kategorier etter navn på band/prosjekter, solo, samleplater. Det er så mye å gape over, at jeg ser meg litt blind på skogen pga alle trærne som står i veien

Det siste jeg ønsker er en statisk diskografiliste som det tar år og dag å rulle seg nedover, and that's it liksom...
Det jeg heller ser for meg er enten en sorteringsmulighet i tillegg til "list all". Altså at hjemmesidegjesten har mulighet til å velge å for eksempel sortere etter år, band/prosjekt, genre, språk (artisten har sunget inn plater på forskjellige språk) og gjerne valg som stigende/synkende.
Håper noen "der ute" har funnet opp kruttet eller har et kreativt hode hvor idéene bare strømmer på. Alternativt får jeg vel lage undermenyer etter kategoriene. Men det blir ikke like dynamisk og brukervennlig, synes jeg. Har man først hevet seg på Joomla!-bølgen, så vil man liksom ikke tilbake til html-dagene... :P
Jeg driver og surfer meg gjennom jungelen av Joomla!-utvidelser, men finner liksom ikke helt det jeg leter etter. Arkiv-/bibliotekomponentene ser liksom litt "tunge" ut i forhold til mitt behov. Portfoliokomponentene likeså. Jeg har rett og slett klart å forvirre meg selv, hehe. Guidance mottas med virtuell klem og takk!