Profile viewers - Linke til besøkende?

Her er både spørsmål og gode idéer/forslag

Moderators: Per Yngve Berg, sone12

Locked
johneliassen
Joomla! Enthusiast
Joomla! Enthusiast

Profile viewers - Linke til besøkende?

Post by johneliassen » Sun Mar 02, 2008 12:21 am

Jeg bruker altså komponenten Profile viewers (http://extensions.joomla.org/component/ ... /Itemid,35) og lurer på om noen kan si meg kort og greit hvordan jeg kan få listen av besøkende til å linke til den aktuelle besøkende? : ) Lurer samtidig på hvordan man kan sette opp komponenten slik at man kun ser besøkende en gang, slik at det ikke står "Besøkende: Jimmy Drama, Jimmy Drama" dobbelt opp om brukeren besøker profilen x2...

Fins det også en enkel "venner"-komponent forutenom mod_cbconnections ? (= Slik at man har en tab i profilen med listede venner (som også linker til kontaktene som er lagt til) hvor man kan "legge til" brukeren man besøker fra profilsiden gjennom en "Legg til som venn" link? Uten mye ekstratull, man legger til en kontakt og får brukeren med brukernavn i en liste i sin profil. Så enkelt som mulig.

Legger dette til en tråd da det gjelder noe á det samme.

johneliassen
Joomla! Enthusiast
Joomla! Enthusiast

Re: Profile viewers - Linke til besøkende?

Post by johneliassen » Wed Mar 12, 2008 9:35 am

Ingen som vet? Beklager virkelig bump men dette er en av få problemstillinger som gjenstår for at websiden skal fungere perfekt.

sone12
Joomla! Champion
Joomla! Champion

Post by sone12 » Wed Mar 12, 2008 10:42 am

johneliassen wrote:Lurer samtidig på hvordan man kan sette opp komponenten slik at man kun ser besøkende en gang, slik at det ikke står "Besøkende: Jimmy Drama, Jimmy Drama" dobbelt opp om brukeren besøker profilen x2...
Er det siste versjon av Profile viewers du bruker. Det står om pluginen følgende:
There are fixed little bug witch shows users many time, now shows only one time (latest viewed time), also now are possible to choose access level (Private or Public).
Kristian P. Granrud - Global Moderator

johneliassen
Joomla! Enthusiast
Joomla! Enthusiast

Post by johneliassen » Wed Mar 12, 2008 9:47 pm

sone12 wrote: Er det siste versjon av Profile viewers du bruker. Det står om pluginen følgende:
Bruker siste versonen ja.. Men tror det ordna seg etter jeg reinstallerte den. Men vet du hvordan jeg kan få til slik at de brukernavnene linker til den besøkendes profil?

Locked

Return to “Template, CSS og design”