Jente JOOMLA side

Vis frem en Joomla-side du har laget eller vært med å lage.

Moderators: Per Yngve Berg, sone12

Locked
annebrith75
Joomla! Explorer
Joomla! Explorer

Jente JOOMLA side

Post by annebrith75 » Mon Apr 14, 2008 10:38 am

Hei,

Dette er 1 gang jeg har gjort noe slikt å vil gjerne benytt denne anledningen til å takke alle dere her inne for svar og tålmodighet og HJELP frem til der vi er i dag.

Har laget www.festkaker.no

JOOMLA 1.0

Ville ha ei jentete side derfor valgte vi tfg_speranza som template.

Inne på siden har vi et forum: fireboard, som vi etterhvert vil prøve å få i samme farger som resten av siden.
Men ikke prioritet nå. Forumet vårt er forøvrig ÅPENT og fikk tips om å gjøre dette da søkemotorer ikke ville funnet det vi skrev i forumet OM det hadde vært stegnt? Har ikke peiling på slik men men.

Har og lastet opp:JSN imageshow...som vi har kalt UKENS KAKER- her viser vi alle bilder som har kommet inn sist uke.

Har og gallery på siden. Som mambots: Simple image gallery plugin.Virker perfekt for vår bruk.
Galleriet skal finpusses og der kommer etter hvert bare stående bilder…ettersom det blir rotete og kombinere liggende og stående. Sikkert en finesse på hvordan dette kan gjøres bedre men har dessverre ikke kunnskap her.

VI er fornøyde så langt og vil fremover se etter ting som kan gi siden vår litt mer BLING BLING effekt…hvis dere forstår.

Vil gjerne ha tilbakemeldinger på design. SER dere "feil" / søppel på siden så gjerne tilbakemeldinger om dette.

MVH

Jentene fra festkaker.no.

sone12
Joomla! Champion
Joomla! Champion

Re: Jente JOOMLA side

Post by sone12 » Mon Apr 14, 2008 11:47 am

FØRST: Dere har vært heldige og dyktige med valg av domene. Dette domenet tror jeg dere kan nå langt med reint PR messig, med litt riktig markedføring!

Jeg syns dere har gjort en fin jobb her. Å velge Simple image gallery plugin til deres bruk syns jeg var veldig riktig gjort av dere.
Dere har god kvalitet på innholdet og det er tydelig at dere kan bake! Flotte og dekorative bilder.
Appropo flotte bilder så tror jeg dere kanskje hadde vært tjent med å utnytte dette i foreksempel et bilde i "toppen" på websiden deres, istedet for den grønne fargen. Jeg savner kanskje også en ordentlig logo i toppen?

Når det kommer til templatet deres så syns jeg da helt personlig at dere kanskje kunne byttet ut grønnfargene med noe mere kakefarger. Creme eller sjokolade...hihi. For grønnfarge symboliserer fort for meg ihvertfall sykehus/tannlege eller noe. Men rosa fargen passer godt ;)

Dere er drømmekvinnene i mitt liv ;) Både kakebaking og Joomla ferdigheter! Vi har ihverfall full match ;)
Kristian P. Granrud - Global Moderator

annebrith75
Joomla! Explorer
Joomla! Explorer

Post by annebrith75 » Mon Apr 14, 2008 1:15 pm

Når det gjelder logoen så SKAL den forandres.

Har bare ikke satt meg inn i hvordan man gjør det.

VILLE ha noen bilder ...svart hvirt...som gikk over i hverandre som bakgrunn og festkaker.no oppå...DET KOMMER hehe

Fargene du nevner er jo ....dvs rosa og brunt noe som faktisk hos meg og har full match...MEN der må jeg si at jeg rett og slett ikke vet hvordan jeg forandrer grønn til BRUN...og ikke tør å begi meg ut på det ENNÅ.

Rosa brun og creme er jo faktisk fargene som er "hotte" akkurat nå...og tror jeg skal se litt på det hehe.

Takk for tilbakemeldingene...jeg blir nok værende her inne en stund for å plage dere med flere spørsmål... :D

kncarlsen
Joomla! Enthusiast
Joomla! Enthusiast

Post by kncarlsen » Mon Apr 14, 2008 8:40 pm

sone12 wrote: Dere er drømmekvinnene i mitt liv ;) Både kakebaking og Joomla ferdigheter! Vi har ihverfall full match ;)
Forsiktig nå Kristian ellers så sitter du med kaker i den ene hånda og tre unger i den andre :)
Knut Carlsen
Joomla! i Norge - the Norwegian Joomla! Association
Norwegian Partner Site Team - http://www.joomlainorge.no

annebrith75
Joomla! Explorer
Joomla! Explorer

Post by annebrith75 » Tue Apr 15, 2008 1:26 pm

kncarlsen wrote:
sone12 wrote: Dere er drømmekvinnene i mitt liv ;) Både kakebaking og Joomla ferdigheter! Vi har ihverfall full match ;)
Forsiktig nå Kristian ellers så sitter du med kaker i den ene hånda og tre unger i den andre :)
Er det dette som kalles threadbumping??? ;)

Du kncarlsen, du kunne jo ha sagt noe om siden vår ettersom jeg ser du har vært innom og fått med deg viss informasjon :)

kncarlsen
Joomla! Enthusiast
Joomla! Enthusiast

Post by kncarlsen » Tue Apr 15, 2008 3:10 pm

Hei Anne Brith

Vi må følge med på hva dere holder på med vet du, og kaker er godt ;) Tror sidene deres blir bra etter hvert, men akkurat fargene tror jeg at jeg ville gjort noe med. Men siden dere viser slik entusiasme og pågangsmot skal dere få en femmer på terningen.

mvh Knut

annebrith75
Joomla! Explorer
Joomla! Explorer

Post by annebrith75 » Tue Apr 15, 2008 3:33 pm

kncarlsen wrote:Hei Anne Brith

Vi må følge med på hva dere holder på med vet du, og kaker er godt ;) Tror sidene deres blir bra etter hvert, men akkurat fargene tror jeg at jeg ville gjort noe med. Men siden dere viser slik entusiasme og pågangsmot skal dere få en femmer på terningen.

mvh Knut
Ja fargene skal vi gjøre noe med hehe...men dette er jo ennå et hobbyprosjekt....så ting tar tid...

Takk for femmeren hehe

flatebarn
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice

Post by flatebarn » Tue Dec 23, 2008 11:19 pm

Meget meget bra:) Jeg er mektig imponert:)

Locked

Return to “Fremvisning av sider (Show off)”